Με μηνύσεις κατά της Ryanair αποφάσισαν να απαντήσουν οι επιβάτες της πτήσης που αντί για τη Θεσσαλονίκη κατέληξε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Opentv, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία. Κάποιοι από τους επιβάτες επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean. […]
Με μηνύσεις κατά της Ryanair αποφάσισαν να απαντήσουν οι επιβάτες της πτήσης που αντί για τη Θεσσαλονίκη κατέληξε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Opentv, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.
Κάποιοι από τους επιβάτες επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean.
«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών.
Ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρεάδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια».
Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί».
«Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες.
Μία επιβάτισσα, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα του οpentv είπε πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο.
Η “συγγνώμη” της low cost αεροπορικής εταιρείας
Συγγνώμη ζητά η Ryanair για την εκτροπή στην Τιμισοάρα της πτήσης από το Λονδίνο Στάνστεντ προς τη Θεσσαλονίκη στις 4 Ιανουαρίου , εξαιτίας των ακραίων καιρικών συνθηκών στη Θεσσαλονίκη.
Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι:
«Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση.
Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα.
Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».