Ο Σεργκέι Πολούνιν, Ουκρανός χορευτής μπαλέτου και πρώην κύριος χορευτής του Βασιλικού Μπαλέτου του Λονδίνου απορρίφθηκε από παραγωγή στο Παρίσι μετά από μια σειρά αναρτήσεων με σεξιστικά σχόλια
Ο 29χρονος χορευτής δέχθηκε πρόταση από το Μπαλέτο της Όπερας των Παρισίων για τον ρόλο του πρίγκιπα Ζίγκφριντ στη «Λίμνη των Κύκνων», ωστόσο, το περασμένο Σαββατοκύριακο η πρόταση αποσύρθηκε.
Ο Πολούνιν κάλεσε τους άνδρες χορευτές μπαλέτου να «γίνουν περισσότερο άνδρες» και να συνειδητοποιήσουν ότι «είναι λύκοι, λιοντάρια και αρχηγοί της οικογένειάς τους, στην οποία πρέπει να φροντίζουν για τα πάντα».
«… Υπάρχει ήδη μπαλαρίνα πάνω στη σκηνή, δεν χρειάζονται δύο» έγραψε στις 29 Δεκεμβρίου 2018.
«Ο άνδρας πρέπει να είναι άνδρας και η γυναίκα πρέπει να είναι γυναίκα. Η αρσενική και η θηλυκή ενέργεια δημιουργούν ισορροπία. Αυτός είναι ο λόγος που έχεις (…) …Άνδρες, τι συμβαίνει με εσάς; Οι γυναίκες προσπαθούν τώρα να παίξουν το ρόλο των ανδρών… επειδή είστε ντροπή», έγραψε ο Σεργκέι Πολούνιν.
Σε άλλη ανάρτησή του την οποία έχει διαγράψει έβαλε στο στόχαστρο τους υπέρβαρους γράφοντας «χαστουκίστε τους χοντρούς όταν τους βλέπετε… Θα τους βοηθήσει και θα τους ενθαρρύνει να χάσουν βάρος. Δεν υπάρχει σεβασμός για τη νωθρότητα!».
Είναι θερμός υποστηρικτής του Ντόναλντ Τραμπ και του Βλαντιμίρ Πούτιν, το πρόσωπο του οποίου μάλιστα έχει τατουάζ στο στήθος.
Ο Πολούνιν απέκτησε τη φήμη του “κακού αγοριού”, όταν αποχώρησε από το Βασιλικό Μπαλέτο του Λονδίνου, πριν από έξι χρόνια, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας The Guardian.
Φοίτησε στη Σχολή του Βασιλικού Μπαλέτου από την ηλικία των 13 ετών και έγινε ο νεότερος κύριος χορευτής του σε ηλικία 19 ετών.
Την εποχή εκείνη σε συνέντευξή του είχε πει ότι συχνά χόρευε αφού έπαιρνε κοκαΐνη.
Ο Σεργκέι Πονούνιν κατάφερε να ξεφύγει από τον κόσμο του κλασικού μπαλέτου σε μεγάλο βαθμό στο βίντεο της επιτυχίας του Hozier «Take Me To The Church» στο οποίο χορεύει.
Το βίντεο που σκηνοθέτησε ο Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ έγινε viral και στον χορευτή που έγινε διάσημος δόθηκε ρόλος στην ταινία «Orient Express» σε σκηνοθεσία Κένεθ Μπράνα.