Με το που αρχίζει η δίψα για έρωτες και συναισθήματα, το μόνο που σκέφτονται όλοι είναι πως η ομορφιά και τα χρήματα δεν μετράνε, αλλά το μόνο που έχει σημασία είναι ο εσωτερικός κόσμος και η επικοινωνία με τον άνθρωπο σου. Να γελάς, να νοιάζεσαι, να κάνετε πράγματα μαζί. Κι όμως, όσο τα χρόνια περνούν, […]
Με το που αρχίζει η δίψα για έρωτες και συναισθήματα, το μόνο που σκέφτονται όλοι είναι πως η ομορφιά και τα χρήματα δεν μετράνε, αλλά το μόνο που έχει σημασία είναι ο εσωτερικός κόσμος και η επικοινωνία με τον άνθρωπο σου.
Να γελάς, να νοιάζεσαι, να κάνετε πράγματα μαζί.
Κι όμως, όσο τα χρόνια περνούν, φαίνεται οι γυναίκες να κυνηγούν τους φραγκάτους και οι άντρες τις ωραίες, κι αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς.
Άρα η θεωρία πως αυτά τα δύο έρχονται δεύτερα, καταρρίπτεται πανηγυρικά.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα, όταν η γυναίκα μαζί με το πορτοφόλι, ψάχνει και την γοητεία, κάτι που δεν είναι το ίδιο εύκολο, όσο το να εντοπίσεις τους ελεύθερους φραγκάτους που στερούνται άλλων, σοβαρών χαρακτηριστικών.
Κι έτσι, έρχονται συχνά αντιμέτωπες με ένα από τα μεγαλύτερα διλήμματα των γυναικών: Τον ωραίο με την γοητεία που ξεχειλίζει, ή τον πλούσιο που τρέχουν από τις τσέπες αλλά είναι απίθανο να δούμε ερωτικά;
Αυτή τη μεγάλη ώρα της απόφασης, η γυναίκα έχει να σκεφτεί τα εξής:
Ένας ωραίος άντρας, είναι βέβαιο πως σου προκαλεί ερωτισμό. Ο Michel Tournier είχε πει πως «υπάρχει ένα αδιάψευστο στοιχείο με το οποίο αναγνωρίζεις ότι αγαπάς κάποιον ερωτικά, κι αυτό είναι όταν το πρόσωπό του σου προκαλεί μεγαλύτερη επιθυμία από οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματος». Και πιθανόν να της την προκαλεί για πάντα.
Όλες οι γυναίκες ενθουσιάζονται με τα λούσα και ονειρεύονται ήδη από την εφηβεία να τα βιώσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους, με τα χρήματα… κάποιου άλλου φυσικά.
Η οικονομική άνεση λειτουργεί σαν «αφροδισιακό» για τη γυναίκα που δεν εξαπατά τον άλλον απαραίτητα.
Αυτή η ευκολία να της χαρίζει ακριβά δώρα και να την συνοδεύει σε πολυτελή μαγαζιά, της δίνει την αίσθηση ότι πραγματικά τον βλέπει ερωτικά. Όμως όταν φύγουν τα χρήματα, θα έρθει η καταστροφή.
Είναι γνωστό, πως η γυναίκα έχει το συναίσθημα της ζήλιας στο αίμα της κι αυτό απέχει πολύ από την θεωρία πως ζηλεύει η μία την άλλη. Η πλειοψηφία, ζηλεύει οτιδήποτε είναι ωραίο- και καμία δεν θέλησε ποτέ έναν ωραίο άντρα δίπλα της, που την κάνει θύμα συγκρίσεων.
Ο πλούσιος από την άλλη, που δεν θα φημίζεται για την ομορφιά του, «κερδίζει» γιατί το «χρυσό» κοστούμι που φορά, του δίνει αμέσως άλλη όψη. Και η γυναίκα, δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την γνώμη των άλλων, όταν ζει μέσα στην πολυτέλεια.
Ως πολυγαμικά όντα οι περισσότεροι άντρες, δεν κερδίζουν εύκολα την εμπιστοσύνη μιας γυναίκας.
Προκειμένου λοιπόν να παρακολουθεί τον όμορφο συνεχώς για να μην ξενοκοιτάξει, θα διαλέξει τον πλούσιο που… ας ξενοκοιτάξει!
Δίπλα σε έναν ωραίο άντρα, οι γυναίκες αναγκάζονται να προσέχουν πολύ την εμφάνιση τους. Ο πλούσιος, για να την επέλεξε ενώ έχει τόση «δύναμη» στα χέρια του, προφανώς δεν ενδιαφέρεται και τόσο. Όπως ούτε και η ίδια για τη δική του εμφάνιση.
Ένας όμορφος άντρας, θα είναι για πάντα όμορφος και πιθανόν να βγάλει και χρήματα. Ο πλούσιος, αν δεν είναι δεν θα γίνει, και πολύ πιθανόν να χάσει τα χρήματα του.
Όταν ένας γοητευτικός και ωραίος άντρας επιλέγει μια γυναίκα, το κάνει με απόλυτη ωριμότητα. Δεδομένου πως τα φλερτ του θα είναι αμέτρητα λόγω της εμφάνισης του, ψάχνει μια όμορφη αλλά ποιοτική γυναίκα.
Ο πλούσιος, όχι τόσο.
Ο ωραίος άντρας, θα μπορέσει πιο εύκολα να αγαπήσει, κάτι που ο πλούσιος δεν θυμάται πώς γίνεται, καθώς ξόδευε τον χρόνο του στο να βγάλει χρήματα.
Και κάπως έτσι, μετά από ώρες σκέψης και παρασυρόμενες από τον στίχο «οι ωραίοι έχουν χρέη», οι γυναίκες καταλήγουν στους φραγκάτους, όπως έρευνες και έρευνες έχουν αποδείξει.
Και οι υπόλοιπες χαίρονται, γιατί οι ωραίοι μένουν ελεύθεροι και «έτοιμοι» να φάνε όσα έχουν με την ιδανική…