Ο ιταλικός οίκος μόδας αναγκάστηκε να προχωρήσει στην απόσυρση του επίμαχου πουλόβερ μετά από κύμα κατακραυγής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στην άμεση απόσυρση από την αγορά ενός μαύρου πουλόβερ με μακρύ λαιμό, το οποίο στολίζει ένα μεγάλο στόμα με κόκκινα χείλη, προχώρησε η Gucci.
Αιτία για αυτό, οι κατηγορίες για ρατσισμό που εξαπέλυσαν κατά της εταιρείας οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το επίμαχο πουλόβερ:
Όπως φαίνεται στην εικόνα, το μαύρο πουλόβερ κοσμεί ένας μακρύς λαιμός, ο οποίος φτάνει έως το μέσον του προσώπου καλύπτοντας και τη μύτη.
Πηγή του κακού αποτέλεσε ένα άνοιγμα στο σημείο του στόματος, στο περίγραμμά του οποίου διαγράφονται χοντρά κόκκινα χείλη.
Ορισμένοι χρήστες του Διαδικτύου διέκριναν σε αυτό μια αναφορά στο “blackface”.
Με αυτό τον όρο αποκαλείται το θεατρικό μακιγιάζ για τον ρόλο ενός μαύρου προσώπου. Πρόκειται για μια γελοιογραφική και ρατσιστική απεικόνιση των μαύρων ανθρώπων.
Η Gucci ζητεί συγνώμη για την ενόχληση που προκάλεσε με αυτό το πουλόβερ.
“Επιβεβαιώνουμε ότι το προϊόν αποσύρθηκε αμέσως από όλα τα καταστήματά μας και από τον ιστότοπό μας”, έγραψε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα στο λογαριασμό της στο Twitter η εταιρία που ανήκει στον γαλλικό όμιλο Kering.
Η Gucci επαναλαμβάνει ότι η “διαφορετικότητα είναι μια θεμελιώδης αξία” και εκτιμά ότι το “περιστατικό” αυτό είναι ένα μάθημα για “την ομάδα της και πέραν αυτής”.
Το περιστατικό δεν είναι πρωτοφανές για τον κόσμο της μόδας, αφού τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες έχουν αναγκαστεί να απολογηθούν για ακούσιες ρατσιστικές αναφορές στα ρούχα ή τις διαφημίσεις τους.