“Έφυγε” σε ηλικία 77 ετών, στο σπίτι του στη Ζυρίχη, ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς του ευρωπαϊκού σινεμά, ο Μπρούνο Γκαντζ. Είχε συνεργαστεί με τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του παγκόσμιου κινηματογράφου, ανάμεσά τους και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος. Ο Μπρούνο Γκάντζ πέθανε τα ξημερώματα του Σαββάτου νικημένος από τον καρκίνο. Τον θάνατό του ανακοίνωσε η μάνατζέρ του […]
“Έφυγε” σε ηλικία 77 ετών, στο σπίτι του στη Ζυρίχη, ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς του ευρωπαϊκού σινεμά, ο Μπρούνο Γκαντζ.
Είχε συνεργαστεί με τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του παγκόσμιου κινηματογράφου, ανάμεσά τους και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος.
Ο Μπρούνο Γκάντζ πέθανε τα ξημερώματα του Σαββάτου νικημένος από τον καρκίνο.
Τον θάνατό του ανακοίνωσε η μάνατζέρ του του Πατρίτσια Μπαουμπάουερ.
«Ναι, σήμερα τις πρώτες ώρες της ημέρας», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο επιβεβαιώνοντας τον θάνατό του.
Ο Μπρούνο Γκαντζ γεννήθηκε το 1941 στη Ζυρίχη της Ελβετίας. Ο πατέρας του ήταν Ελβετός και η μητέρα του είχε καταγωγή από την Ιταλία.
Εγκατέλειψε το σχολείο για να ξεκινήσει μαθήματα υποκριτικής ενώ συγχρόνως εργαζόταν σε βιβλιοπωλείο.
Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το 1960 αλλά στη συνέχεια τον «κέρδισε» το θέατρο. Συνεργάστηκε με τον Πέτερ Στάιν και ερμήνευσε έργα του Γκαίτε, του Ευριπίδη (Βάκχες) και του Μαξίμ Γκόρκι.
Το 1977 πρωταγωνίστησε στην ταινία «Ένας Αμερικανός στο Παρίσι» του Βιμ Βέντερς και στη συνέχεια στο «Νοσφεράτου: Ο Δράκουλας της Νύχτας» του Βέρνερ Χέρτσογκ.
Η πρώτη του συμμετοχή σε αγγλόφωνη ταινία ήταν στο «Ανθρωποκυνηγητό σε δυο Ηπείρους», δίπλα στους Λόρενς Ολίβιε και Γκρέγκορι Πεκ.
Το 1987 ο Μπρούνο Γκαντς πρωταγωνίστησε στην ταινία «Τα φτερά του έρωτα» σε μια ερμηνεία που χαρακτηρίστηκε από τις καλύτερες της καριέρας του. Ενσάρκωσε τον ίδιο ρόλο και στο «Τόσο μακριά, τόσο κοντά!», το 1993.
Η συνεργασία του με τον Θόδωρο Αγγελόπουλου στο «Μια αιωνιότητα και μια ημέρα» ήταν η πρώτη με τον σπουδαίο Έλληνα σκηνοθέτη. Ο Μπρούνο Γκαντζ πρωταγωνίστησε και στην τελευταία ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Η σκόνη του χρόνου».
Μια ερμηνεία που, όπως είχε ο ίδιος δηλώσει τον στοίχειωνε για καιρό, ήταν αυτή στην «Πτώση». Ενσάρκωσε τον Αδόλφο Χίτλερ στην ταινία που περιέγραφε τις τελευταίες ώρες του ναζιστικού καθεστώτος.