Πάσχα 2019 εορταστικό ωράριο: Από την ερχόμενη Πέμπτη 18 Απριλίου 2019, τα εμπορικά καταστήματα θα αρχίσουν να λειτουργούν με βάση το εορταστικό ωράριο για το Πάσχα.
Οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους με βάση το νέο ωράριο, που θα ισχύει μέχρι και το Μεγάλο Σάββατο.
Πάσχα 2019 εορταστικό ωράριο: Τα καταστήματα θα λειτουργούν τις εξής ημέρες και ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου: 09.00-21.00,
Παρασκευή, 19 Απριλίου: 09.00-21.00,
Σάββατο, 20 Απριλίου: 09.00-18.00,
Κυριακή, 21 Απριλίου: 11.00-18.00,
Μεγάλη Δευτέρα, 22 Απριλίου: 09.00-21.00,
Μεγάλη Τρίτη, 23 Απριλίου: 09.00-21.00,
Μεγάλη Τετάρτη, 24 Απριλίου: 09.00-21.00,
Μεγάλη Πέμπτη, 25 Απριλίου: 09.00-21.00,
Μεγάλη Παρασκευή, 26 Απριλίου: 13.00-19.00,
Μεγάλο Σάββατο, 27 Απριλίου: 09.00-15.00.
Τη Δευτέρα του Πάσχα, 29 Απριλίου, τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά.
Πάσχα 2019 εορταστικό ωράριο: Έρχονται και οι ενδιάμεσες εκπτώσεις
Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019 αναμένεται να ξεκινήσουν την Τετάρτη 1η Μαΐου 2019 (αμέσως μετά το Πάσχα) και θα διαρκέσουν μέχρι την Παρασκευή 10 Μαΐου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά την Κυριακή των Βαΐων δηλαδή στις 21 Απριλίου και στις 5 Μαΐου.
To προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας την Κυριακή είναι από τις 11.00 το πρωί έως τις 18.00, ενώ τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά έως τις 20.00. Στη συνέχεια, και μετά από αυτό το 10ήμερο προσφορών, σειρά έχουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι οποίες ξεκινούν τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019 και αναμένεται να ολοκληρωθούν το Σάββατο 31 Αυγούστου 2019.
Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019: Η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό
Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
Επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από…% έως… %»).
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Σύνηθες φαινόμενο μερικών εμπόρων, ευτυχώς όχι όλων, είναι:
– Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής.
– Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό.