Serial killer – Κύπρος: Η τραγική ειρωνεία πίσω από ένα «λάθος εύρημα» που οι Αρχές πίστεψαν ότι συνδεόταν με την υπόθεση του serial killer της Κύπρου αποκαλύφθηκε σήμερα. Όταν την περασμένη Τετάρτη οι αρχές εντόπισαν στην Κόκκινη Λίμνη το εν λόγω «εύρημα», ένα βαρύ αντικείμενο τυλιγμένο σε ύφασμα, πολλοί πίστεψαν πως επρόκειτο για το τρίτο θύμα του serial killer Νίκου Μεταξά. Τελικά, διαπιστώθηκε γρήγορα ότι το «εύρημα» που ανασύρθηκε από τον βυθό της λίμνης ήταν «σφουγγάρια», τυλιγμένα σε κάτι που έμοιαζε με χαλί και τα οποία ήταν μπλεγμένα σε κλαδιά.
Σήμερα έγινε γνωστό ότι στην Κόκκινη Λίμνη είχαν γίνει παλαιότερα γυρίσματα για την ταινία του Ανδρέα Πάντζη «Η σφαγή του κόκορα». Η τραγική ειρωνεία μάλιστα είναι πως, σύμφωνα με το σενάριο, ο ήρωας, τον οποίο υποδύεται ο Γιώργος Χωραφάς, τύλιξε ένα πτώμα σε χαλί και το «ξεφορτώθηκε» στην Κόκκινη Λίμνη – όπως έκανε και ο Νίκος Μεταξάς στην πραγματική ζωή! Στην ταινία πρωταγωνιστούσαν ο Γιώργος Χωραφάς και η Valeria Golino. Τα τραγούδια της ταινίας ερμήνευσαν ο Γιώργος Νταλάρας και η Τάνια Τσανακλίδου. Στο 00:57:00 ως το 00:58:20 της ταινίας φαίνεται η μεταφορά του πτώματος, ενώ η Κόκκινη Λίμνη φαίνεται και πάλι στο 1:26:56 της ταινίας.
Το εύρημα της περασμένης Τετάρτης
Serial killer – Κύπρος: Ο Νίκος Μεταξάς ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου την 30χρονη από το Νεπάλ
Η εφημερίδα «Πολίτης» αποκαλύπτει επίσης σήμερα ότι η 30χρονη Asmita Kahdka Anu από το Νεπάλ, που είχε βρεθεί μετά από ομολογία του seria killer σε πηγάδι στο πεδίο βολής Ορούντας (Κοντά στη Κόκκινη Λίμνη), δεν δολοφονήθηκε με τον ίδιο τρόπο που βρήκαν τον θάνατο η 38χρονη Marry Rose από τις Φιλιππίνες και η 36χρονη Livia Florentina Bunea από τη Ρουμανία (δολοφονήθηκαν με στραγγαλισμό από κεφαλοκλείδωμα). Από την νεκροτομή και την ιατροδικαστική εξέταση θεωρείται ως πιθανή αιτία θανάτου ο ξυλοδαρμός. Δεν βρέθηκαν ίχνη που να δικαιολογούν χρήση μαχαιριού ή όπλου, ενώ τα στοιχεία αποκλείουν τον στραγγαλισμό.
Η εξέλιξη αυτή αποκαλύπτει πως ο ίλαρχος, δεν είχε συγκεκριμένο μοτίβο στον τρόπο που σκότωνε, όπως επίσης δεν ακολουθούσε πάντα την ίδια τακτική στην απόκρυψη των θυμάτων του, τα οποία πέταγε σε διαφορετικούς χώρους.