Αττική Οδός – διόδια: Αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού, με τον ΣΥΡΙΖΑ να πετά το μπαλάκι – ενόψει εκλογών – στην επόμενη κυβέρνηση, αφού για να τεθεί σε ισχύ η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου θα πρέπει να υπογραφεί από την επόμενη Βουλή. Πάντως από την Αττική Οδό αναφέρουν ότι δεν είναι σε γνώση τους η αντίδραση του υπουργείου Μεταφορών και ότι δεν έχουν ενημερωθεί και ότι από την δική τους πλευρά οι αυξήσεις θα ισχύσουν όπως είχαν ανακοινωθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, «μετά από εισήγηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, με διάταξη που περιλαμβάνεται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης, αναστέλλεται η αύξηση διοδίων της Αττικής Οδού Α.Ε. μέχρι την ολοκλήρωση του ελέγχου που βρίσκεται σε εξέλιξη. Η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος και η υπηρέτηση των συμφερόντων των φορολογούμενων Ελλήνων πολιτών υπήρξε αταλάντευτα απόλυτη προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Κυβέρνησης.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει να λαμβάνει άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα ενάντια σε κάθε απόπειρα να πληγούν τα συμφέροντα των πολιτών ιδίως όταν αυτό επιχειρείται από μονομερείς, αιφνιδιαστικές και καταχρηστικές ενέργειες κατά προδήλως καταχρηστική και αυθαίρετη ενάσκηση δήθεν δικαιωμάτων ιδιωτών».
«Ο Υπουργός έχει δηλώσει απερίφραστα και κατηγορηματικά ότι δεν θα μπορούσαν να γίνουν ανεκτοί καιροσκοπισμοί ιδιωτικών συμφερόντων αποπειρώμενοι να πλήξουν το δημόσιο συμφέρον οι οποίοι εκμεταλλεύονται την προεκλογική περίοδο για να εγκαθιδρύσουν ανυπόστατα δικαιώματα και οικονομικά οφέλη σε βάρος των χρηστών των αυτοκινητοδρόμων.
Πολλώ δε μάλλον, όταν οι ίδιοι γνωρίζουν ότι ο έλεγχος των οικονομικών παραμέτρων της σύμβασης είναι ανοικτός και συνεπώς με αυτόν τον τρόπο αυθαίρετα και καταχρηστικά επιχειρούν να παγιώσουν προεκλογικά μία κατάσταση ευνοϊκή για τα οικονομικά τους συμφέροντα, ζημιώνοντας όμως το δημόσιο συμφέρον, αφού με αυτό τον τρόπο επιχειρούν να προκαταλάβουν τα αποτελέσματά του ελέγχου, από τον οποίο και μόνο θα προκύψει ο χρόνος απόσβεσης του έργου, δηλαδή η πραγματική διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης και ο χρόνος λήξης της και συνεπώς επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο».