Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

23

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / PLUS / Επίσημο email για δουλειά: Tips για να λάβεις άμεσα απάντηση
PLUS

Επίσημο email για δουλειά: Tips για να λάβεις άμεσα απάντηση

Επίσημο email για δουλειά: Το email είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μας, όμως λίγοι γνωρίζουν τον σωστό τρόπο για ν' αρχίσουν και να τελειώσουν ένα επιχειρηματικό email.

Επίσημο email για δουλειά: Τα emails είναι ένας συνηθισμένος τρόπος επικοινωνίας όχι μόνο με συναδέλφους, ανωτέρους και πελάτες αλλά και με φίλους. Ωστόσο, πόσες φορές δεν έχετε λάβει απάντηση σε ένα email που στείλατε, με αποτέλεσμα να αναρωτιέστε τι στο καλό κάνατε λάθος; Μήπως έφταιξε ο τρόπος γραφής; Μήπως ήταν πολύ οικείος ή πολύ επίσημος; Αν αναρωτιέστε, λοιπόν, εάν υπάρχει σωστός τρόπος να συντάξετε ένα email, τότε η απάντηση είναι «ναι».  Υπάρχουν συμβουλές που θα σας οδηγήσουν στη δημιουργία του τέλειου email, ώστε να λαμβάνετε πάντα απάντηση. Το μέγεθος αλλά και η ώρα που το στέλνετε είναι άκρως σημαντικά, ωστόσο, δεν είναι τα μόνα που παίζουν ρόλο στο να πάρετε την πολυπόθητη απάντηση.

Υπάρχουν τρόποι για να γράψετε σωστά emails χωρίς να προσβάλλετε κανέναν και να λάβετε μια απάντηση (την επιθυμητή ή και όχι), δείχνοντας ταυτόχρονα την παιδεία σας και τους καλούς τρόπους σας. Ας δούμε όμως τις καλύτερες συμβουλές για να βελτιώσετε τα email σας.

Επίσημο email για δουλειά: Έξυπνα τρικ για να λάβετε απάντηση άμεσα

Το μέγεθος δεν μετράει, τουλάχιστον στα emails. Αν πιστεύετε ότι γράφοντας ένα μακροσκελές μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα κερδίσετε την εύνοια του παραλήπτη, είστε γελασμένοι. Επομένως, προσπαθήστε να κρατήσετε το μήνυμά σας, όσο πιο σύντομο γίνεται.

Η ώρα είναι το παν. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ετοιμάζετε όλα τα μηνύματα που θέλετε να στείλετε, όπου εσείς επιθυμείτε, να τα αποθηκεύετε στο πρόχειρο και να περιμένετε μια συμβατική ώρα γραφείου για να πατήσετε το κουμπί της αποστολής.

Κι αν θέλετε το email σας να μην φέρει δυσφορία στον παραλήπτη, αποφύγετε την αποστολή του πριν από τις 10 το πρωί της Δευτέρας, μετά τις 16:00 την Παρασκευή ή τα Σαββατοκύριακα.

Και αν θέλετε απάντηση από κάποιον συνάδερφο ή τους παρόχους υπηρεσιών και τους πελάτες σας, υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος για να τους αναγκάσετε να σας απαντήσουν. Αντί να τους ξαναστείλετε έτσι ξερά το email σας μπορείτε να γράψετε “Σας αποστέλλω ξανά το παρακάτω καθώς οι διακομιστές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες και τα διάφορα emails που έχουν σταλεί τις τελευταίες ημέρες δεν έχουν φθάσεις στους παραλήπτες τους. Σας παρακαλώ, το email ακολουθεί παρακάτω. Ελπίζω να το λάβετε αυτή την φορά”.

Χμμμ σωστό email; Ποιο είναι το λάθος δηλαδή;

Ένα σωστό email μπορεί να βοηθήσει στο personal branding αλλά και στις ενέργειες marketing μιας εταιρείας. Για παράδειγμα, εάν είσαι υποψήφιος εργαζόμενος και αναζητάς μια νέα θέση εργασίας, ποιο από τα 2 emails σου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά για να στείλεις το βιογραφικό σου; [email protected] ή [email protected]; Νομίζουμε καταλαβαίνεις…

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις