Cure: Η ανακοίνωση της εμφάνισης των The Cure στο EJEKT Festival 2019 προκάλεσε κύμματα ενθουσιασμού στο εγχώριο κοινό.
Cure: To line up της βραδιάς για τα 15 χρόνια του κορυφαίου μουσικού φεστιβάλ της χώρας δίνει το στίγμα μια συναυλία που θα μείνει σε όλους αξέχαστη, στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο. Ο Michael Kiwanuka, οι θρυλικοί The Ride, οι Khruangbin και οι ανερχόμενοι The Steams θα μας χαρίσουν μια αξέχαστη εμπειρία. Ένα από τα κορυφαία συγκροτήματα που έβγαλε ποτέ η Μεγάλη Βρετανία, η τετράδα των Andy Bell, Mark Gardener, Laurence Colbert και Steve Queralt κατόρθωσε με τους δύο πρώτους δίσκους της να γίνει σημείο αναφοράς για ολόκληρη τη μουσική δεκαετία των 90ς.
Τα “Nowhere” και “Going Back Again” θεωρούνται πλέον κλασικά άλμπουμς που όρισαν το shoegaze και άνοιξαν το δρόμο για το indie rock. Η επανασύνδεσή τους και ο προ διετίας 5ος studio δίσκος τους “Weather Diaries” υπήρξαν χαράς ευαγγέλια για τους οπαδούς τους και, επιτέλους, ήρθε η ώρα να τους δούμε στη σκηνή του EJEKT Festival.
Cure: Οι Khruangbin και οι The Steams μαζί τους στην αποψινή συναυλία
Ένα από τα πλέον καυτά ονόματα της τελευταίας 5ετίας, οι Khruangbin ουσιαστικά ξεκίνησαν την καριέρα τους, όταν ο Bonobo έβαλε ένα τραγούδι τους στο Late Night Tales του. Με το ντεμπούτο τους “The Universe Smiles Upon You”, μας προσέφεραν έναν από τους πιο αξιοσημείωτους δίσκους του 2015 και κατάφεραν να κάνουν το κοινό να ψάξει τι είναι το thai funk.
Στον περσινό, δεύτερο δίσκο τους “Con Todo El Mundo”, ο γεμάτος soul, funk και ψυχεδέλεια ήχος τους έχει γίνει ακόμα πιο “Ταραντινικός”. Η εμφάνισή τους στο EJEKT Festival θα είναι και η πρώτη τους στην Ελλάδα. Με την εμφάνισή τους ως opening act του Peter Murphy τον περασμένο Δεκέμβριο, οι The Steams επιβεβαίωσαν την φήμη τους ως εξαιρετικής psych rock μπάντας που είχαμε από το ντεμπούτο άλμπουμ τους ‘Wild Ferment».
Cure: Το πρόγραμμα των εμφανίσεων και σχετικές οδηγίες
Στις 16.00 είναι η έναρξη προσέλευσης όλων των θεατών.
17.15 – 17.45 The Steams
18.00 – 19.00 Khruangbin
19.15 – 20.15 Ride
20.35 – 21.45 Michael Kiwanuka
22.20 – The Cure
Οδηγίες
1. Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 16:00.
2. Για τη διευκόλυνση του κοινού, προτείνεται τα εισιτήρια να είναι τυπωμένα. Σε κάθε περίπτωση, οι θεατές θα πρέπει να έχουν ευδιάκριτο το barcode του εισιτηρίου τους, είτε εκτυπωμένο είτε κατεβασμένο στο κινητό τους.
3. Στην είσοδο της Πλατείας Νερού, υπάρχουν ξεχωριστές είσοδοι για την Αρένα και για τα VIP. Παρακαλούνται οι θεατές να κατευθύνονται στην είσοδο που αναγράφεται στο εισιτήριό τους.
4. Για την ασφάλεια του κοινού και των καλλιτεχνών, θα γίνεται έλεγχος των σακιδίων στην είσοδο. Απαγορεύεται η είσοδος στον συναυλιακό χώρο με αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά και φαγητά. Εντός του συναυλιακού χώρου υπάρχουν κυλικεία.
5. Υπάρχει parking στο χώρο του Tae Kwon Do. Προτείνεται στους κατόχους εισιτηρίων να προσέλθουν νωρίς στο συναυλιακό χώρο, για την πιο άνετη είσοδο τους.
6. Απαγορεύονται οι επαγγελματικές κάμερες στον χώρο του φεστιβάλ.
7. Η προπώληση σε www.viva.gr και www.public.gr θα κλείσει την ημέρα του φεστιβάλ στις 13:00. Εισιτήρια θα πωλούνται στο ταμείο του φεστιβάλ.
Cure: Πως θα έρθετε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Μπορείτε να μεταβείτε στο χώρο όπου γίνεται η συναυλία είτε:
Με λεωφορείο -Γραμμές A1, B1, B2, 217, 550 (Στάση “Φόρος”)
Με τραμ – Γραμμή 3 (από ΣΕΦ ή Βούλα – Γλυφάδα) και Γραμμή 4 (από ΣΕΦ ή Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου” Γραμμή 3 (από Σ.Ε.Φ. ή από Βούλα – Γλυφάδα), & Γραμμή 4 (από Σ.Ε.Φ. ή από Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου”
Με ΗΣΑΠ – Σταθμός Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και μετά είτε λεωφορείο / γραμμές 217, Α1, Β1 (Στάση “Φόρος”) είτε τραμ / γραμμές “Αριστοτέλης 4” ή “Θουκυδίδης 3” (Στάση “Δέλτα Φαλήρου”).
Το τραγούδι Cure: Friday I’m in Love
Cure: 30 χρόνια επιτυχίας – Καλύτεροι και από τους Rolling Stones
Από το 1989 και μέχρι το 2019, και καθώς φαίνεται και μέχρι το 2029 και πέρα, οι Cure είναι και θα παραμείνουν το μοναδικό συγκρότημα που παραμένει σε μία παραγωγική καταστολή, ή έστω στασιμότητα αν θέλουμε να είμαστε επιεικείς, η οποία είναι περισσότερο θεμιτή, παρά τροχοπέδη στο να τους διατηρεί. Κάτι τέτοιο δεν το έχουν «καταφέρει» ούτε καν οι Rolling Stones, οι οποίοι παρότι θα μπορούσαν να έχουν εξαφανιστεί μετά την πρώτη απίστευτη σε επίπεδο καλλιτεχνικής προσφοράς και εν γένει μεγέθους και επιτευγμάτων δεκαετία.
Ο Robert Smith δεν φαίνεται να απασχολείται με κάτι τέτοια, παρότι όπως είχε γράψει και ο Μπάμπης Αργυρίου, μάλλον θα συνεχίσει να ηχογραφεί τραγούδια μέχρι να πεθάνει, ακόμη και αν χρειαστεί να πληρώνει για να το κάνει (που μάλλον δεν θα χρειαστεί). Παραμένει για δεκαετίες ένας εργατικός, άοκνος, δραστήριος μεν, αλλά και ταυτόχρονα με τον δικό του τρόπο ανεπαίσθητος και αδιάφορος δημόσιος υπάλληλος του εαυτού του, που περισσότερο εκθέτει τους γύρω του, παρά τον ίδιο, με την αποχή του από το πραγματικό ζητούμενο της κάθε τέχνης, που είναι η ουσιαστική δημιουργία, που έχει να πει έστω και μία λέξη παραπάνω, από όσες λέξεις έχουν ήδη ειπωθεί.
Μένει να δούμε αν θα έχει το σθένος και την επίγνωση να μην γιορτάσει τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του ‘Wish’ το 2022, αλλά να επιβεβαιώσει ότι το βιολογικό ρολόι των Cure σταμάτησε πραγματικά το 1989, και ότι έκτοτε ο ίδιος και το συγκρότημα του υπάρχουν ως το ικανότερο ζόμπι που γνώρισε ποτέ ο κόσμος του ροκ-εν-ρολ και της βιομηχανίας που το υποστηρίζει και στηρίζεται σε αυτό, που σε αντίθεση με ότι αορίστως γίνεται αποδεκτό, δεν χρειάζεται να είναι πάντοτε συναρπαστικός, για να έχει λόγο ύπαρξης.