Βάσεις 2019 ΓΕΛ ΕΠΑΛ: Το πρωί της Τρίτης μπαίνει τέλος στην αγωνία των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΑΕΙ της χώρας καθώς το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις βάσεις.
Βάσεις 2019 ΓΕΛ ΕΠΑΛ: Από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι σήμερα Τρίτη 27-8-2019, μετά τις 11:00, θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2019 (Βάσεις 2019), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας:
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).
Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων που θα αναρτηθούν στα Λύκεια το μεσημέρι της Τρίτης.
Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.
Επίσης την ίδια ώρα θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε. και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε.
Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ίδια ιστοσελίδα του υπουργείου.
Βάσεις 2019 ΓΕΛ ΕΠΑΛ: Τέλος σήμερα η αγωνία
Βάσεις 2019 ΓΕΛ ΕΠΑΛ: Κι αν… δεν;
Μπορεί σήμερα να μπαίνει τέλος στην αγωνία των οικογενειών – και κυρίως των ίδιων των παιδιών – ωστόσο για κάποιους, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι στενάχωρα. Το σίγουρο είναι, πως η ζωή είναι γεμάτη ήττες, αλλά και νίκες. Η μεγαλύτερη ήττα όμως, είναι να το βάλει κάποιος κάτω…
Για το πώς θα πρέπει να διαχειριστούν τα παιδιά την αποτυχία στις Πανελλήνιες αλλά και για το τι πρέπει να κάνουν τα ίδια αλλά και οικείοι τους μετά από αυτή, μίλησαν στην εκπομπή One Line Weekend η Λέκτορας Ψυχολογίας Νάστια Καρκάνη και ο υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων του ΔΣ ΟΙΕΛΕ, Στράτος Γεωργούδης.
«Να υπάρχουν εναλλακτικά πλάνα. Περισσότερα από ένα. Ένας άνθρωπος δεν είναι μονοσήμαντος. Έχει πολλές πτυχές. Μπορεί να ξανά προσπαθήσει το παιδί. Μπορεί να δει πολλές πτυχές της προσωπικότητας και των στόχων του, μέσω των επαναπροσδιορισμών τους» σημείωσε η κ. Καρκάνη και πρόσθεσε πως «τα περισσότερα παιδιά δεν ξέρουν τι θέλουν στην ηλικία αυτή και χάνουν τον προσανατολισμό τους.
Μπαίνουν σε μια σχολή που είναι χαμηλά στη σειρά του μηχανογραφικού και που δεν τους αρέσει. Ωστόσο ένας άνθρωπος στα 17 έχει τη δυνατότητα να ψαχθεί ακόμα». Από την πλευρά του, ο κ. Γεωργούδης σχολίασε πως «όσα παιδιά αποτύχουν θα βρεθούν σε μια δυσάρεστη κατάσταση να διαχειριστούν μια δύσκολη στιγμή, εσωτερικά, μόνα τους. Υπάρχουν δύο ειδών αποτυχίες. Η μία ομάδα είναι αυτοί που δε θα μπουν πουθενά.
Η άλλη ομάδα είναι όσοι θα περάσουν σε σχολές που δεν τους αρέσουν, που ήταν στην 8η ή 9η θέση στο μηχανογραφικό τους. Στη δεύτερη ομάδα, συνιστώ να πάνε να εγγραφούν, να παρακολουθήσουν τη σχολή. Υπάρχει μεγάλο ποσοστό καταγεγραμμένο που μετά τους αρέσει η σχολή και παραμένουν σε αυτή». «Στην πρώτη ομάδα, που είναι παιδιά, που συμπλήρωσαν πέντε ή έξι χιλιάδες μόρια, συνιστώ να επανεξετάσουν τον προσανατολισμό τους. Σε τεχνικές σχολές ή οτιδήποτε. Το Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να είναι μονόδρομος» κατέληξε.