Formula 1: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε 22 αγώνες να βρεθεί στην κορυφή του βάθρου στη Formula 1. Η προηγούμενη ήταν πέρυσι στο Βέλγιο, ενώ στην Σιγκαπούρη τα κατάφερε για πέμπτη φορά στην καριέρα του. Ήταν μια νίκη που την είχε μεγάλη ανάγκη ο Γερμανός πιλότος και την πανηγύρισε πολύ περισσότερο από τον ομόσταυλό του στην Ferrari Σαρλς Λεκλέρκ που ήταν δεύτερος αλλά είχε υψηλότερες βλέψεις γιατί είχε κατακτήσει την pole position το Σάββατο.
Μεγάλη μέρα πάντως ήταν και για την Ferrari που έκανε το 1-2 έπειτα από 44 αγώνες. Η τελευταία φορά ήταν στο γκραν πρι της Ουγγαρίας το 2017, όταν τότε ήταν πάλι πρώτος ο Φέτελ και δεύτερος ο Ράικονεν δεύτερο. Επίσης, ήταν η τρίτη διαδοχική νίκη για τα κόκκινα μονοθέσια, γεγονός που αποδεικνύει ότι κάτι έχει αλλάξει τον τελευταίο καιρό και απομένει να διαπιστώσουμε αν είναι κάτι που μπορεί να συνεχιστεί.
Τέταρτος ο Χάμιλτον
Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην τέταρτη θέση, με την τριπλή είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας να μην του δίνει το δικαίωμα στο τέλος να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο. Τρίτος τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν με Ρεντ Μπουλ. Ο αγώνας ξεκίνησε με τη θερμοκρασία της πίστας στους 37 βαθμούς και την υγρασία στο 70%. Όλοι ξεκίνησαν με μαλακή γόμα και ο χορός τον pit stop άρχισε από τον 20ο γύρο, με τους Φέτελ και Φερστάπεν να μπαίνουν πρώτοι και στον επόμενο ακολούθησε ο Λεκλέρκ.
Η στρατηγική της Ferrari έδωσε την ευκαιρία στους δύο οδηγούς της να ξεπεράσουν τον Χάμιλτον. Ταυτόχρονα έδωσε και τη δυνατότητα στον Φέτελ να πάρει την πρωτοπορία. Ο Γερμανός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ κόλλησε στον γύρο που έμεινε εκτός πίστας, με συνέπεια να προσπεράσει τον Μονεγάσκο που έγινε έξαλλος. Από εκεί και πέρα, η Mercedes κράτησε τον Χάμιλτον στην πίστα για να έχει πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος. Ο Βρετανός έμεινε έξι γύρους περισσότερους από τον Λεκλέρκ, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν τον άφησε να κυνηγήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση.