Facebook - Αστυνομία: Η συμφωνία, η οποία πρόκειται να υπογραφεί τον επόμενο μήνα, υποχρεώνει τις εταιρείες κοινωνικών μέσων δικτύωσης να ανταλλάσσουν πληροφορίες.
Facebook – Αστυνομία: Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με έδρα τις Η.Π.Α., όπως το Facebook και το WhatsApp, θα υποχρεωθούν να μοιράζονται τα κρυπτογραφημένα μηνύματα των χρηστών τους με τη βρετανική αστυνομία, σύμφωνα με μια νέα συνθήκη που υπογράφεται μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με πηγή που έχει γνώση του θέματος. Η συμφωνία, η οποία πρόκειται να υπογραφεί τον επόμενο μήνα, υποχρεώνει τις εταιρείες κοινωνικών μέσων δικτύωσης να ανταλλάσσουν πληροφορίες προκειμένου να βοηθούν τις έρευνες που γίνονται κατά υπό[των για σοβαρές αξιόποινες πράξεις, συμπεριλαμβανομένης της τρομοκρατίας και της παιδεραστίας.
Η Βρετανή υπουργός Εσωτερικών, Priti Patel, έχει προειδοποιήσει ότι η πρακτική του Facebook να επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν κρυπτογραφημένα μηνύματα από τον ένα στο άλλο θα ωφελούσε τους εγκληματίες και κάλεσε τις εταιρείες να αναπτύξουν κατάλληλα συστήματα ώστε οι υπηρεσίες πληροφοριών να έχουν πρόσβαση στις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Η.Π.Α. συμφώνησαν να μην κάνουν έρευνες η μια χώρα στους πολίτες της άλλης ως μέρος της συμφωνίας, ενώ οι Η.Π.Α. δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν πληροφορίες που λαμβάνονται από βρετανικές επιχειρήσεις στις περιπτώσεις που προβλέπεται θανατική ποινή.
Facebook -Instagram: Μέτρα για αναρτήσεις που σχετίζονται με απώλεια βάρους
Το Instagram και το Facebook ανακοίνωσαν αυστηρότερα μέτρα για αναρτήσεις που σχετίζονται με προϊόντα απώλειας βάρους και αισθητική χειρουργική. Ορισμένες αναρτήσεις θα αποκρύπτονται από χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών ενώ άλλες, που προωθούν ως «θαυματουργά» κάποια προϊόντα απώλειας βάρους, θα αφαιρεθούν εντελώς από την πλατφόρμα. Η απόφαση για δράση από το Instagram έρχεται ενώ υπάρχουν αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν τα προϊόντα αυτά στους νέους.
Οι μη ρεαλιστικές διαφημίσεις που κάνουν λόγο για αδυνάτισμα εξπρές και θαυματουργά προϊόντα θα μειωθούν και οι νέοι θα έχουν περιορισμένη πρόσβαση στην προβολή ποστ που σχετίζονται με τη δίαιτα και την αισθητική χειρουργική. Οι αλλαγές θα ισχύουν και για το Facebook, το οποίο είναι ιδιοκτήτης του Instagram. Η Emma Collins, διευθύντρια της δημόσιας πολιτικής της Instagram, δήλωσε: «Θέλουμε το Instagram να είναι ένα θετικό μέρος για όλους όσους το χρησιμοποιούν και αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος της δουλειάς μας για τη μείωση της πίεσης που οι άνθρωποι μπορεί να νιώσουν μερικές φορές ως αποτέλεσμα των social media».
Πολλά προϊόντα είχαν βλαπτική επίδραση στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων
«Έχουν ζητηθεί συμβουλές από εμπειρογνώμονες στον τομέα της πολιτικής social media, πρόσθεσε. H κίνηση έρχεται ενώ υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με την επίδραση που έχει η βιομηχανία καλλυντικών και διατροφής στους ανθρώπους μέσω της προώθησης μη ρεαλιστικών στόχων. Τον Φεβρουάριο, ο ιατρικός διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Υγείας της Αγγλίας, Stephen Powis, ζήτησε την απαγόρευση διαφημίσεων με διασημότητες που προωθούν βοηθήματα απώλειας βάρους, και δήλωσε ότι τα προϊόντα είχαν βλαπτική επίδραση στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων. Η ηθοποιός και ακτιβίστρια Jameela Jamil, είπε ότι η κίνηση ήταν μια «τεράστια νίκη» στον αγώνα κατά της της βιομηχανίας που προωθεί δίαιτες και προϊόντα αποτοξίνωσης.
Η Jamil, η οποία ίδρυσε το κίνημα I Weigh ως αντίδραση κατά του περιεχομένου που προωθεί προϊόντα απώλειας βάρους και τον ανθυγιεινό τρόπο ζωής, χαιρέτισε τις αλλαγές. «Το Facebook και το Instagram που παίρνουν θέση για την προστασία της σωματικής και ψυχικής υγείας των ανθρώπων στο διαδίκτυο στέλνουν ένα σημαντικό μήνυμα στον κόσμο», ανέφερε κάνοντας λόγο για επικίνδυνα προϊόντα.