Formula 1: Με τον Βαλτέρι Μπότας στην πρώτη θέση και τον Λιούις Χάμιλτον στην τρίτη η Μερσέντες πανηγύρισε τον έκτο διαδοχικό τίτλο στους κατασκευαστές της Formula 1 στο γκραν πρι της Ιαπωνίας. Η γερμανική εταιρία είναι η απόλυτη κυρίαρχος από το 2014 και πλέον ισοφάρισε ένα ρεκόρ που κατείχε μέχρι πρότινος μόνο η Ferrari. Το γόητρο της Scuderia έσωσε πάντως ο Σεμπάστιαν Φέτελ που τερμάτισε δεύτερος, καθώς άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον μέχρι το φινάλε.
Από το 1999 μέχρι και το 2004 η ιταλική ομάδα κατέκτησε έξι τίτλους στη σειρά με κορυφαίο πιλότο τον Μίκαελ Σουμάχερ. Στους τίτλους των κατασκευαστών πάντως η Ferrari εξακολουθεί να είναι πρώτη με 16, σε αρκετή απόσταση από τους υπόλοιπους διώκτες της. Τέταρτος στον αγώνα ήταν ο Άλεξ Άλμπον me Red Bull, πέμπτος ο Κάρλος Σάινθ τζούνιορ με ΜακΛάρεν και έκτος ο Λεκλέρκ με Φεράρι, ο οποίος τελικά βρέθηκε μια θέση πιο κάτω, διότι τιμωρήθηκε με ποινή 15 δευτερολέπτων για τη σύγκρουση που είχε με τον Φερστάπεν και επειδή συνέχισε να οδηγεί στην πίστα με σπασμένη αεροτομή.
Τελείωσε έναν γύρο νωρίτερα
Το γκραν πρι της Ιαπωνίας τελείωσε στους 52 γύρους και όχι στους 53, όπως ήταν προγραμματισμένο, εξαιτίας ενός λάθους του συστήματος όπως εξήγησε αργότερα ο αλυτάρχης του αγώνα Μάκλ Μάσι. Όσο για αυτό που έκανε ο Λεκλέρκ, αποδείχτηκε πόσο επικίνδυνο ήταν, όταν στον δεύτερο γύρο κομμάτι της σπασμένης αεροτομής του έφυγε και έσπασε τον καθρέπτη του μονοθεσίου του Χάμιλτον που βρισκόταν πίσω του.
Ο Λεκλέρκ τιμωρήθηκε μετά το τέλος του αγώνα με ποινή πέντε δευτερολέπτων για τη σύγκρουση που είχε με τον Φερστάπεν και με δέκα δευτερόλεπτα γιατί παρέμεινε στην πίστα οδηγώντας επικίνδυνα για τους υπόλοιπους πιλότους. Έτσι ο Λεκλέρκ έπεσε στην έβδομη θέση και ο ομόσταυλός του, Ρικιάρντο, ανέβηκε στην έκτη στην τελική κατάταξη του αγώνα.
ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Ferrari 16 (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008)
Williams 9 (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)
McLaren 8 (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)
Lotus 7 (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978)
Mercedes 6 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019)
Red Bull 4 (2010, 2011, 2012, 2013)
Cooper 2 (1959, 1960)
Brabham 2 (1966, 1967)
Renault 2 (2005, 2006)
Vanwall 1 (1958)
BRM 1 (1962)
Matra 1 (1969)
Tyrrell 1 (1971)
Benetton 1 (1995)
Brawn 1 (2009)