Αθήνα

°C

kairos icon

Σάββατο

23

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Τροχαίο στο Αίγιο: Έτρεχε με 133 χιλιόμετρα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τροχαίο στο Αίγιο: Έτρεχε με 133 χιλιόμετρα

Τροχαίο στο Αίγιο: Τι είπε στην απολογία του ο 28χρονος που αφέθηκε ελεύθερος για την παράσυρση γιαγιάς και εγγονού.

Τροχαίο στο Αίγιο: Βγήκε το πόρισμα για το τραγικό τροχαίο του περασμένου Αυγούστου στο Αίγιο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους μια γιαγιά με το εγγόνι της. Σύμφωνα με αυτό, το επιβατικό όχημα, που οδηγούσε ο 28χρονος σημαιοφόρος του Ναυτικού, κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή, που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.

Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουσης, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο.

Τροχαίο στο Αίγιο: 133 χλμ ανά ώρα η ταχύτητα σύγκρουσης

Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα. Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν από το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του δυστυχήματος.

Η περιγραφή της οδού του δυστυχήματος

Η οδός στη σκηνή του δυστυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις