Γιώργος Κωνσταντίνου θέατρο: Ο δημοφιλής ηθοποιός Γιώργος Κωνσταντίνου παίζει με την κόρη του, Άννα, στην θεατρική παράσταση «Η Δασκάλα με τα Χρυσά Μάτια». Ο Γιώργος Κωνσταντίνου αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς ηθοποιούς της γενιάς του, μετρώντας 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο της υποκριτικής. Φέτος το κοινό θα μπορεί να τον απολαύσει στο θέατρο μαζί με την κόρη του, Άννα, η οποία του μοιάζει πολύ. O Γιώργος Κωνσταντίνου υποδύεται τον Δήμαρχο στην θεατρική παράσταση «Η Δασκάλα με τα Χρυσά Μάτια» που έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Βέμπο. Πρόκειται για το αριστούργημα του Στρατή Μυριβήλη, όπου τη διασκευή, αλλά και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Πέτρος Ζούλιας.
Στο επίκεντρο του συγγραφέα είναι μια απαγορευμένη ερωτική σχέση, με φόντο την κλειστή επαρχιακή ζωή στη Μυτιλήνη του Μεσοπολέμου. Ο έφεδρος ανθυπολοχαγός, Λεωνής Δρίβας (Κωνσταντίνος Ασπιώτης), μετά την εθνική τραγωδία της Μικρασιατικής εκστρατείας, φτάνει στην πατρίδα του και συναντά τη νεαρή χήρα του αδελφικού του φίλου, Σαπφώ Βρανά (Λένα Παπαληγούρα). Μεταξύ των δύο πολύ ιδιαίτερων χαρακτήρων δημιουργείται ένα δυνατό πάθος, που έχει σαν εμπόδιο από τη μια την ενοχή απέναντι στον αδικοχαμένο νεκρό και από την άλλη τα ήθη της συντηρητικής κοινωνίας του νησιού. Φέτος το κοινό θα μπορεί να τον απολαύσει στο θέατρο μαζί με την κόρη του, Αννα, η οποία του μοιάζει πολύ.
Γιώργος Κωνσταντίνου θέατρο: Το τρέιλερ της παράσταστης
Γιώργος Κωνσταντίνου θέατρο: Η μάχη ανάμεσα στο «θέλω» και στο «πρέπει»
Για πρώτη φορά μεταφέρεται στη σκηνή το αριστούργημα του Στρατή Μυριβήλη «Η Δασκάλα με τα Χρυσά Μάτια». Τη διασκευή αλλά και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Πέτρος Ζούλιας, ενώ τη δασκάλα Σαπφώ Βρανά υποδύεται η Λένα Παπαληγούρα. Προγραμματισμένη πρεμιέρα: Οκτώβριος 2019 στο θέατρο ΒΕΜΠΟ.«Η Δασκάλα με τα Χρυσά Μάτια» δημοσιεύτηκε σε μέρη στην εφημερίδα «Καθημερινή» την περίοδο 1931-1932 και κυκλοφόρησε ως αυτόνομο ολοκληρωμένο βιβλίο το 1933. Ο συγγραφέας ωθεί τους ήρωες του σε μια ακροβασία αισθημάτων, με βασικό μοχλό τη διαχρονική αντιπαράθεση της ανθρώπινης ύπαρξης ανάμεσα στο «θέλω» και το «πρέπει».
Ο Μυριβήλης, βαθύς γνώστης της ψυχολογίας, στήνει ένα ερωτικό θρίλερ, όπου ο απόντας σύζυγος είναι παρών και το μεταφυσικό στοιχείο εναλλάσσεται με το ρεαλιστικό, σε αυτή τη μοιραία συνάντηση. Διαποτισμένο με τις πικρές μνήμες των χαρακωμάτων και της εθνικής χρεοκοπίας της Μεγάλης Ιδέας, το μυθιστόρημα αναζητά λύση και διέξοδο για τους νέους ανθρώπους του μεσοπολέμου, που ατενίζουν το μέλλον το δικό τους και της πατρίδας τους με αβεβαιότητα και αγωνία.