Facebook logo: Αλλαγή στο λογότυπο του Facebook ετοιμάζει ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ενώ μικροαλλαγές αναμένονται και στα άλλα Social Media που ανήκουν στον όμιλο.
Facebook logo: Μετά από όλα όσα έχουν συμβεί τους τελευταίους μήνες και τη γενικά αρνητική δημοσιότητα που έχει περιβάλει την εταιρεία, η Facebook αποφάσισε ότι μια αλλαγή στο λογότυπο της είναι ό,τι πρέπει για να βελτιώσει την εικόνα της. Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog, η Facebook προχώρησε σε αυτήν την αλλαγή με σκοπό να διαχωρίσει την εταιρεία από τις εφαρμογές – υπηρεσίες της.
Αυτό σημαίνει ότι το κοινωνικό δίκτυο Facebook, οι εφαρμογές – υπηρεσίες WhatsApp, Messenger, Instagram και τα Oculus, Portal και Calibra θα εξακολουθήσουν να φέρουν τα ίδια logos, αλλά θα προστεθεί στις περιγραφές τους το “from Facebook” για να καταλαβαίνει ο κάθε χρήστης ότι ανήκουν στη Facebook. Η γραμματοσειρά του νέου λογοτύπου της εταιρείας Facebook θα παραμένει η ίδια σε κάθε περίπτωση, αλλά θα αλλάζει ο χρωματισμός της ανάλογα με την εφαρμογή-υπηρεσία που αφορά.
Εν αναμονή του Dark Mode
Όλα αυτά, εν αναμονή πάντα του πολυσυζητημένου Dark Mode, το οποίο πρόκειται να είναι σύντομα διαθέσιμο για τους χρήστες της εφαρμογής που το περιμένουν πώς και πώς και για το οποίο έχουν αρχίσει ήδη και γίνονται δοκιμές. Υπενθυμίζεται, ότι το πιο πρόσφατο Social Media που πέρασε στην «Dark» εποχή είναι το Instagram, το οποίο και μπορείτε να ενεργοποιήσετε ως εξής:
– Για να ενεργοποιήσετε το dark mode στο iOS επιλέξτε Settings > Display > Brightness > Dark.
– Στο Android επιλέξτε Settings > Display > Advanced > Dark (στις Android συσκευές τα βήματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον κατασκευαστή).