Γιαννούλης μπάρμπεκιου: Την ώρα που στελέχη της ΝΔ άδειαζαν τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη, η Έλενα Ράπτη δημοσίευσε άρθρο της στο «Romfea»
Γιαννούλης μπάρμπεκιου: Ρωτώντας αν είναι ποινικά κολάσιμο να κυκλοφορεί μια γυναίκα με αμάνικο έξω από καμπ μεταναστών, απαντά η Έλενα Ράπτη στον Χρήστο Γιαννούλη. Την ώρα που στελέχη της ΝΔ άδειαζαν τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη που πήρε το λόγο στη Βουλή απαντώντας στον Χρήστο Γιαννούλη, ότι δεν μπορεί να περιορίζονται τα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών, η Έλενα Ράπτη δημοσίευσε άρθρο της στο «Romfea». «Η μουσουλμανική θρησκεία επιβάλλει την μπούρκα και τα τσαντόρ. Να υποθέσουμε πως είναι εξίσου ποινικά κολάσιμος σαδισμός να κυκλοφορούν οι Ελληνίδες με τα αμάνικα δίπλα στα κέντρα φιλοξενίας, πόσο μάλλον μέσα σε αυτά; Μήπως είναι επίσης σαδισμός να κάνει κάποιος τον σταυρό του επειδή τυχαίνει να ζει δίπλα σε μια κοινότητα προσφύγων μουσουλμάνων; Μήπως ενοχλούν αισθητικά και οι εκκλησίες, η σημαία, οι παραδόσεις; Μήπως να δημιουργήσουμε ζώνες απαγόρευσης κατανάλωσης χοιρινού σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων από τα κέντρα φιλοξενίας;».
Ο Χρήστος Γιαννούλης είχε ανοίξει τη συζήτηση περί «μπάρμπεκιου» στη Βουλή, κατακρίνοντας με σφοδρότητα την πρόσκληση συλλόγου στην Βόρεια Ελλάδα για εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών που έχουν μεταφερθεί σε hot spot της περιοχής Διαβατά με κατανάλωση χοιρινού και αλκοόλ. Ο κ. Γιαννούλης είχε σχολιάσει ότι είναι «σαδισμός ποινικά κολάσιμος να ψήνεις χοιρινό δίπλα σε δομές προσφύγων».
Το άρθρο της Έλενας Ράπτη
«O ΣΥΡΙΖΑ έκανε ξανά την εμφάνισή του στην πολιτική ζωή του τόπου, με αφορμή την αψυχολόγητη δημόσια δήλωση ενός στελέχους του, η οποία δημιούργησε σε όλους την απορία, αν πρόκειται για άποψη που οδηγείται από την αμάθεια ή για τα ρεφλέξ ενός κόμματος που κοιμάται και όταν ξαφνικά ξυπνά, σχολιάζει το πρώτο θέμα που βρίσκει μπροστά του, για να δείξει πως ποτέ δεν έλειψε.
Συμμετέχοντας λοιπόν στην επιτροπή αναθεώρησης του Ποινικού κώδικα, που ξεχείλωσε υπέρ της ανομίας η κυβέρνησή του, αναρωτήθηκε σε ποιο σημείο του προβλέπει την τιμωρία του επαίσχυντου και ποινικά κολάσιμου σαδισμού να κάνουν οι Έλληνες πολίτες μπάρμπεκιου (και μάλιστα χοιρινού!) πίνοντας μπύρες, σε περιοχή που υπάρχει κέντρο φιλοξενίας προσφύγων, εφόσον το χοιρινό και το αλκοόλ απαγορεύονται στη μουσουλμανική θρησκεία.
Πραγματικά δεν ξέρει κάποιος από πού να πιάσει το θέμα. Είναι μια περίεργη άποψη περί δημοκρατίας που μόνο ένα αριστερό κόμμα θα μπορούσε να φιλοξενήσει. Και είναι προφανώς ασορτί με την ιδεολογία που το εκκόλαψε, όπου θα μπορούσες να τιμωρηθείς αν γενικά έτρωγες κρέας σε μέρα που δεν έπρεπε.
Αντί να ασχοληθεί με το νομοθετικό έκτρωμα που αποφυλάκισε τους πολυισοβίτες και άνοιξε τις φυλακές, έψαχνε άρθρο που να τιμωρεί την κατανάλωση χοιρινού μάλλον μπερδεύοντας τον ποινικό κώδικα με κατάλογο ταβέρνας! Δεν ξέρω ποια έμπνευση είχε όταν έκανε αυτές τις δηλώσεις. Η μουσουλμανική θρησκεία επιβάλλει την μπούρκα και τα τσαντόρ.
Να υποθέσουμε πως είναι εξίσου ποινικά κολάσιμος σαδισμός να κυκλοφορούν οι Ελληνίδες με τα αμάνικα δίπλα στα κέντρα φιλοξενίας, πόσο μάλλον μέσα σε αυτά; Μήπως είναι επίσης σαδισμός να κάνει κάποιος τον σταυρό του επειδή τυχαίνει να ζει δίπλα σε μια κοινότητα προσφύγων μουσουλμάνων;
Μήπως ενοχλούν αισθητικά και οι εκκλησίες, η σημαία, οι παραδόσεις; Μήπως να δημιουργήσουμε ζώνες απαγόρευσης κατανάλωσης χοιρινού σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων από τα κέντρα φιλοξενίας; Το πρόβλημα με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι το χοιρινό και το αλκοόλ. Ούτε η ψευτοευαισθησία για τη δήθεν προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των μουσουλμάνων.
Ευαισθησία και Μόρια δεν πάνε μαζί. Το πρόβλημά του είναι η εκφυλλισμένη αίσθηση περί πατρίδας (η θάλασσα δεν έχει σύνορα είπε ο κος Τσίπρας), περί θρησκείας (αποκαθήλωση εικόνων), περί ιστορίας (συμφωνία Πρεσπών).
Βάζουμε μέσα σε ένα μύλο όλους τους λαούς και τους αλέθουμε. Και βγάζουμε καινούργιους λαούς χωρίς δεσμούς, γη, παραδόσεις και πίστη. Επιβάλλουμε στην πλειοψηφία την άποψη των λίγων για να δείξουμε πως είμαστε δημοκράτες. Και, που και που, λέμε και καμιά αστοχία για να ενισχύσουμε το αριστερό μας προφίλ.
Οι λαοί πρέπει να έχουν ταυτότητα, στίγμα δικό τους στον χρόνο. Οι περισσότεροι πρόσφυγες είναι άνθρωποι βασανισμένοι, πονεμένοι, διωγμένοι. Οι Έλληνες άπλωσαν το χέρι στο δράμα τους. Και συνεχίζουν να το κάνουν. Είναι άλλο όμως αυτό και άλλο να πρέπει να αλλάξουμε τις συνήθειες και τη ζωή μας.
Αποτελεί ανάλυση ενός άλλου επιπέδου το γιατί οι πρόσφυγες, αντί να επιλέξουν τη μετανάστευσή τους σε ευημερούσες αραβικές και ομόθρησκες χώρες αποφάσισαν να περάσουν στην Ευρώπη.
Οι Έλληνες δε μάθαμε να βουλιάζουμε βάρκες, ούτε να κλείνουμε σύνορα. Ήμασταν πρόσφυγες και ξέρουμε. Αλλά και σαν πρόσφυγες σεβαστήκαμε πάντοτε τη χώρα που βρήκαμε ως νέα πατρίδα. Αυτό οφείλει να κάνει κάθε πρόσφυγας που μπαίνει στην Ελλάδα. Και αν ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να απαγορεύσει το χοιρινό και το αλκοόλ, ας το κάνει στα στελέχη του».