Κόμπι Μπράιαντ: Όπως ανακοίνωσαν οι αρχές του Λος Άντζελες ανασύρθηκαν όλοι οι σοροί των θυμάτων από το μοιραίο ελικόπτερο και πλέον ακολουθεί η ταυτοποίησή τους.
Κόμπι Μπράιαντ: Τα σωστικά συνεργεία ανέσυραν τις σορούς των θυμάτων από το προσωπικό ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ, το οποίο συνετρίβη στην πόλη Καλαμπάσας της Καλιφόρνια, παρασύροντας στο θάνατο τον «Black Mamba», τη 13χρονη κόρη του, Τζιάνα, και άλλους επτά ανθρώπους. Σύμφωνα με το Business Insider, οι αξιωματούχοι της αστυνομίας του Λος Άντζελες ανακοίνωσαν πριν λίγες ώρες ολοκληρώθηκε η διαδικασία (σ.σ.: είχαν ανασυρθεί τα πρώτα τρία πτώματα την Τρίτη) και πλέον ακολουθεί η ταυτοποίηση. Εκτός από τον Κόμπι και την κόρη του, στο μοιραίο ελικόπτερο επέβαιναν η προπονήτρια της ομάδας, Κριστίνα Μόσερ, ο προπονητής του κολεγιακού μπέιζμπολ του Orange County, Τζόνι Αλτομπέλι, η γυναίκα του, Κέρι και η κόρη του, Αλίσα, ο πιλότος, Άρα Ζομπάγιαν, η Πέιτον Τσέστερ (συμπαίκτρια της Τζιάνα) και η μητέρα της, Σάρα.
Η σφοδρότητα της σύγκρουσης και η έκρηξη που ακολούθησε, κατέστησε εξαιρετικά δύσκολη την αναγνώριση των σορών. Όπως έγινε γνωστό, ο Κόμπι Μπράιαντ ταυτοποιήθηκε από τους ιατροδικαστές, μέσω των δακτυλικών του αποτυπωμάτων. Εκτός του διάσημου αστέρα του NBA, με τον ίδιο τρόπο αναγνωρίστηκαν τρεις ακόμη από τους επιβαίνοντες, δύο άντρες και μία γυναίκα: Ο Αλτομπέλι, ο πιλότος του ελικοπτέρου και η Σάρα Τσέστερ. Σύμφωνα με το δίκτυο TMZ, που ήταν το πρώτο που μετέδωσε την είδηση του θανάτου του Κόμπι Μπράιαντ, υπάρχουν σκέψεις να γίνει το λαϊκό προσκύνημα του σπουδαίου άσου στο L.A. Coliseum, χωρητικότητας 80.000 θεατών.
Κόμπι Μπράιαντ: Οδηγούσε στα τυφλά» ο πιλότος
Αναμένεται συνάντηση εντός της εβδομάδας μεταξύ των ανθρώπων που θα το οργανώσουν, για να συζητηθεί το μέρος που γίνει η τελετή. Tο «Staples Center» όπου μεγαλούργησε με τη φανέλα των Λέικερς ο Μπράιατ, χωράει 20.000 άτομα και θεωρείται πολύ μικρό, καθώς αναμένονται πολλοί περισσότεροι, προκειμένου να αποχαιρετήσουν τον θρύλο του μπάσκετ και του αθλητισμού. Μια εναλλακτική, που συγκεντρώνει ωστόσο λίγες πιθανότητες, είναι το Rose Bowl (91.000 θέσεων). Την ίδια στιγμή, ένα στοιχείο της έρευνας αναδεικνύει τους πραγματικούς λόγους που προκλήθηκε η συντριβή του ελικοπτέρου στον λόφο. Όπως έγινε γνωστό, ο πιλότος πετούσε κυριολεκτικά «τυφλά» μέσα στην ομίχλη, καθώς το ελικόπτερο, αν και το συγκεκριμένο θεωρείται η «λιμουζίνα» των ιπτάμενων μεταφορικών μέσων, εντούτοις δεν διέθετε σύστημα εντοπισμού και προειδοποίησης εδάφους.
Ο πιλότος, που πετούσε χαμηλά, δεν διέκρινε τον λόφο, με συνέπεια τη συντριβή και την τραγωδία για εννιά ανθρώπους και τις οικογένειές τους. Την είδηση επιβεβαίωσε με δήλωσή του ο εκπρόσωπος της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αερομεταφορών των ΗΠΑ. Το στοιχείο προέκυψε κατά την έρευνα για τα αίτια της συντριβής στον λόφο της περιοχής Calabasas το πρωί της Κυριακής, εν μέσω πυκνής ομίχλης και ενώ είχαν απαγορευτεί οι πτήσεις μέχρι το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
Κόμπι Μπράιαντ: Τι δήλωσε η ερευνήτρια της υπόθεσης, Jennifer Homendy
Η ερευνήτρια της Υπηρεσίας, Jennifer Homendy, δήλωσε ότι το ελικόπτερο που μετέφερε τον Κόμπι Μπράιαντ και άλλα οκτώ άτομα, βρισκόταν στα 2.300 πόδια ύψος όταν έχασε την επικοινωνία του με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Η ταχύτητα της πτώσης κατά τη συντριβή ήταν μεγαλύτερη των 2.000 ποδιών το λεπτό, δήλωσε η ερευνήτρια της NTSB. «Γνωρίζουμε λοιπόν ότι η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη και ότι το ελικόπτερο έγυρε αριστερά. Ήταν ένα τρομακτικό πεδίο ατυχήματος», πρόσθεσε. Όπως προκύπτει από την έρευνα, η πτώση πιθανότατα ξεκίνησε μετά από έναν απότομο ελιγμό, λόγω της περιορισμένης ορατότητας από την πυκνή ομίχλη.
Το αεροσκάφος δεν είχε μαύρο κουτί, καθώς δεν απαιτείται σε αυτό το είδος ελικοπτέρου. Η Jennifer Homendy έστρεψε τα βέλη της προς την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, καθώς, όπως είπε, η Υπηρεσία της είχε απαιτήσει πριν από 16 χρόνια να επιβάλλει στα ελικόπτερα που μεταφέρουν έξι επιβάτες και πάνω, να διαθέτουν σύστημα εντοπισμού εδάφους. Η FAA δεν ακολούθησε την οδηγία της, με συνέπεια την τραγωδία της Κυριακής. Ως εκ τούτου, ο νόμος δεν υποχρέωνε τους χειριστές ή τους ιδιοκτήτες των ελικοπτέρων, να διαθέτουν το συγκεκριμένο σύστημα.