Volkswagen Θάσος: «Είναι ακόμα πολύ νωρίς να μιλάμε για επένδυση» ανέφερε στο «ENA Channel» της Καβάλας ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Φραγκογιάννης.
Volkswagen Θάσος: Τη Θάσο επισκέπτονται ο υφυπουργός Εξωτερικών αρμόδιος για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια Κώστας Φραγκογιάννης και κλιμάκιο στελεχών της Volkswagen. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, ο υφυπουργός Εξωτερικών και κλιμάκιο στελεχών της Volkswagen επισκέπτονται τη Θάσο προκειμένου να εξετάσουν επιτόπια τα στοιχεία για project που αφορά την ηλεκτροκίνηση σε νησιά. Ειδικότερα η επίσκεψη στη Θάσο πραγματοποιείται στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου της ελληνικής κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση καθώς και της εν εξελίξει μελέτης σκοπιμότητας που εκπονεί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και αφορά τα οδικά δίκτυα και τον συγκοινωνιακό φόρτο στο σύνολο του νησιού.
Αντίστοιχη διαδικασία συλλογής στοιχείων συγκοινωνιακού φόρτου και οδικών δικτύων έχει προηγηθεί από στελέχη της Οικονομικής Διπλωματίας του υπουργείου Εξωτερικών και για άλλα νησιά. Αύριο στην Καβάλα θα πραγματοποιηθούν οι διαβουλεύσεις των δύο πλευρών. Οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν μετά την αξιολόγηση των στοιχείων και την ολοκλήρωση της μελέτης. Το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών για την Ελλάδα, όπως η Volkswagen, επισημαίνει η ίδια ανακοίνωση, δείχνει ότι οι κινήσεις της κυβέρνησης για την ενίσχυση της εξωστρέφειας φέρουν αποτέλεσμα.
Volkswagen Θάσος: Τι λέει ο κ. Φραγκογιάννης
«Είναι πολύ νωρίς και δεν ξέρουμε αν πρόκειται για επένδυση. Όπως ξέρετε η κυβέρνησή μας ενδιαφέρεται για την ηλεκτροκίνηση, ενδιαφέρεται για νέες τεχνολογίες, ενδιαφέρεται για νέα συστήματα τα οποία έχουν σχέση με την αυτόνομη οδήγηση και στο πλαίσιο αυτό συζητάμε με την Volkswagen η οποία έχει δείξει ενδιαφέρον προκειμένου να κάνουμε μία μελέτη» ανέφερε αρχικά ο κ. Φραγκογιάννης και συνέχισε: «Αυτό που κάνουμε είναι μία μελέτη βιωσιμότητας, μία μελέτη σκοπιμότητας και δεν έχουμε πάρει καμία απολύτως απόφαση ακόμη. Υπάρχει ένα ενδιαφέρον από πλευράς τους, νομίζω ότι υπάρχει ένα ενδιαφέρον και από την πλευρά μας να μετατρέψουμε την χώρα μας σε έναν επενδυτικό προορισμό σε καινοτόμες και νέες τεχνολογίες και επομένως θα δούμε πού θα οδηγήσει αυτή η συζήτηση την οποία έχουμε ξεκινήσει».
Αναφερόμενος στην πιθανή εμπλοκή της Θάσου στην επένδυση, είπε:
«Επίσης θέλω να σας πω ότι δεν πρόκειται για την Θάσο. Τη Θάσο την χρησιμοποιούμε σαν μία βάση πάνω στην οποία θα στηρίξουμε αυτή την μελέτη την οποία κάνουμε. Μπορεί να είναι η Θάσος, μπορεί να είναι κάποιο άλλο νησί, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να κάνουμε οποιαδήποτε δήλωση διότι είναι τα πράγματα αρκετά αβέβαια. Ωστόσο πιστεύω ότι οι συζητήσεις αυτές και οι διαπραγματεύσεις πρέπει να μην γίνονται υπό το φως της δημοσιότητας αλλά όταν έχουμε κάτι πραγματικό να πούμε και κάτι ρεαλιστικό να πούμε, θα το πούμε».
Volkswagen: Κορυφή στην αυτοκινητοβιομηχανία
Η Volkswagen είναι μια γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στο Βόλφσμπουργκ, στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας. Το όνομά της βγαίνει από τις δύο γερμανικές λέξεις «Volk» που σημαίνει «λαός» και «Wagen», που σημαίνει «Αυτοκίνητο», δηλαδή το «Αυτοκίνητο του λαού», διότι οι τιμές της τότε ήταν πολύ προσιτές για την χαμηλή κοινωνικά τάξη. Είναι η κορυφαία σε πωλήσεις και η αρχική μάρκα του σημερινού Ομίλου Volkswagen.
Ιδρύθηκε στις 28 Μαΐου 1937 από το ναζιστική οργάνωση Γερμανικό Μέτωπο Εργασίας, το Ναζιστικό σωματείο, και αποτελεί τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας και, έως πρόσφατα, ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, πίσω από την Toyota, αν και συνολικά ο Όμιλος Volkswagen κατέλαβε από το 2016 και την πρώτη θέση παγκοσμίως. Το σημερινό της επίσημο σλόγκαν είναι Das Auto.
Η Volkswagen έχει τρία αυτοκίνητα στην λίστα των 10 αυτοκινήτων όλων των εποχών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, που έχει καταρτισθεί από την ιστοσελίδα 24/7 Wall St: το Volkswagen Golf, το Volkswagen Beetle (Σκαθάρι) και το Volkswagen Passat. Με αυτά τα τρία αυτοκίνητα, η Volkswagen έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα από κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων στη λίστα που εξακολουθούν να κατασκευάζονται. Η Volkswagen κατέχει την πρώτη θέση στις δαπάνες από κάθε αυτοκινητοβιομηχανία για την έρευνα και την ανάπτυξη από το 2011.