Facebook Κορονοϊός: Το Facebook θα δωρίσει 100 εκατομμύρια δολάρια στα ΜΜΕ που πλήττονται οικονομικά από την πανδημία του κορονοϊού, ανακοινώθηκε πρόσφατα από τους εκπροσώπους της γνωστής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Το συγκεκριμένο μέτρο λαμβάνεται, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν αξιόπιστη πληροφόρηση που αυτές τις ώρες είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε. «Ο τομέας των μέσων ενημέρωσης εργάζεται σε συνθήκες εξωπραγματικές προκειμένου ο κόσμος να εξακολουθεί να έχει την πρέπουσα πληροφόρηση εν μέσω της πανδημίας του Covid-19», δήλωσε η Κάμπελ Μπράουν, επικεφαλής των συνεργασιών του εν λόγω μέσου διαδικτυακής αλληλεπίδρασης.
«Τη στιγμή που η δημοσιογραφία είναι περισσότερο από ποτέ άλλοτε απαραίτητη, τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν λόγω των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας. Οι τοπικοί δημοσιογράφοι πλήττονται ιδιαίτερα αυτήν την στιγμή, που ο κόσμος στρέφεται σ’ αυτούς για να έχει την πληροφόρηση για την ασφάλεια των φίλων, της οικογένειας και της κοινότητας», τονίζει η Μπράουν. Το νέο ταμείο περιλαμβάνει 25 εκατ. δολάρια για έκτακτες δωρεές προς τοπικά μέσα ενημέρωσης, ενώ τα άλλα 75 εκατ. θα δίνονται υπό την μορφή βοήθειας για την προώθησή τους, ανακοινώθηκε επίσης, χωρίς ωστόσο να δίνονται άλλες πληροφορίες για τα κριτήρια βάσει των οποίων χορηγείται η βοήθεια τούτη, εάν υποτεθεί πως θα είναι τα πιο πληγέντα μέσα σε όλον τον κόσμο από την κρίση εκείνα που θα λάβουν τα χρήματα αυτά.
Υποβαθμίζεται η ποιότητα του live βίντεo streaming του Facebook
To Facebook θα υποβαθμίσει την ποιότητα του live βίντεo streaming, τόσο στη δική του πλατφόρμα, όσο και σε εκείνη του θυγατρικού Instagram στην Ευρώπη, ανταποκρινόμενο στην έκκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτό γίνεται προκειμένου να μην υπερφορτωθούν και υποστούν συμφόρηση τα ευρυζωνικά δίκτυα, λόγω των αυξημένων απαιτήσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, τηλεργασίας, εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, ψηφιακής ψυχαγωγίας, αλλά και ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας εξαιτίας του κορονοϊού.
Είχε προηγηθεί ανάλογη πρωτοβουλία εκ μέρους του Netflix, του YouTube και της Amazon. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι «προκειμένου να συμβάλουμε, ώστε να αποτραπεί τυχόν συμφόρηση του δικτύου, θα μειώσουμε πρόσκαιρα τα bits των βίντεο στο Facebook και στο Instagram στην Ευρώπη». Αυτό θα κρατήσει όσο συνεχίσουν να υπάρχουν ανησυχίες για την ομαλή λειτουργία των δικτύων, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.