Κορονοϊός και κατανάλωση: Διαφορετικές φαίνεται πως είναι για πολλούς οι αγορές στο σούπερ μάρκετ σε καιρό πανδημίας, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με ελλείψεις στα αγαπημένα τους προϊόντα και με άδεια ράφια. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Marketwatch, οι καταναλωτές δείχνουν να προσαρμόζονται στη νέα πραγματικότητα αγοράζοντας τρόφιμα και άλλα προϊόντα που δεν είναι… η πρώτη τους επιλογή. Συγκεκριμένα, έρευνα του Symphony RetailAI δείχνει πως οι καταναλωτές πειραματίζονται και δοκιμάζουν νέα προϊόντα και φέρνει ως παράδειγμα την περίπτωση της πίτσας! Οι έτοιμες – παγωμένες πίτσες είναι από τα πρώτα προϊόντα που «εξαφανίζονται» από τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να στρέφονται πλέον σε αυτές με τη μικρότερη ζήτηση, όπως είναι οι εκδοχές χωρίς γλουτένη ή ακόμα και vegan.
Όμως πέρα από την πίτσα εξαιρετικά δημοφιλή φαίνονται να είναι και τα αυγά, τα οποία σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε αμερικανικά σούπερ μάρκετ, «εξαφανίζονται» αμέσως από τα ράφια των καταστημάτων. Όσοι δεν προλάβουν, στρέφονται σε εναλλακτικές μορφές, όπως συσκευασίες που έχουν μόνο κρόκους ή μόνο ασπράδια ή ακόμα διαφορετικά είδη που μέχρι στιγμής δεν είχαν μεγάλη ζήτηση.