Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

18

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Τζίρος σούπερ μάρκετ – κορονοϊός: Αύξηση 307% στις online πωλήσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζίρος σούπερ μάρκετ – κορονοϊός: Αύξηση 307% στις online πωλήσεις

Τζίρος σούπερ μάρκετ - κορονοϊός: Οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο "online supermarket" στη μηχανή αναζήτησης Google δεκαπλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.

Τζίρος σούπερ μάρκετ – κορονοϊός: Αύξηση 307% στις online αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα μεγάλα σούπερ μάρκετ προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group λόγω του κορονοιού. Μάλιστα ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου) οι online αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019. Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με το συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%) γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το online κανάλι για τις παραγγελίες τους. Σημειώνεται ότι για τη σύγκριση αγορών μεταξύ ψηφιακού και φυσικού δικτύου, συνεργάστηκαν οι Convert Group και Nielsen Ελλάδας.

Ανάμεσα στα ευρήματα περιλαμβάνεται η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των οκτώ μεγαλύτερων on-line σούπερ μάρκετ ab.gr (ΑΒ Βασιλόπουλος κεντρική ιστοσελίδα), bazaar-online.gr (Bazaar Ομίλου Βερούκα), caremarket.gr (Σκλαβενίτης), e-fresh.gr (το μόνο αμιγώς online super market από τα 8), kritikos-easy.gr (Κρητικός), eshop.masoutis.gr (Μασούτης) eshop.mymarket.gr (MyMarket), thanopoulos.gr (Δ. Θανόπουλος με παρουσία κυρίως στα Β. Προάστια της Αττικής), που ξεπέρασε το Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις εφαρμογές κινητών των παραπάνω αλλά και το νέο μεγάλο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο.

Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο “online supermarket” στη μηχανή αναζήτησης Google δεκαπλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.

Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2020 φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό “καλάθι του νοικοκυριού” περιέχει σε αξία (ευρώ) κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας & ψάρι, κα.), που αποτελεί δείγμα εμπιστοσύνης στα on-line super markets. Η αναλογία τροφίμων (περιλαμβάνει και τα ποτά) είναι 69% στο σύνολο των αγορών.

Επίσης η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του 2020 εκτοξεύτηκε στα 101 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, από 88 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ που ήταν το 2019, πράγμα λογικό αφού έχει αυξηθεί κατά πολύ η ενασχόληση με τη μαγειρική στο σπίτι. Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη αγορών σε προϊόντα καθαρισμού που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ειδικά για το διάστημα που εφαρμόστηκε το μέτρο της καραντίνας (24/2 – 31/3 2020) η αξία αγορών (ευρώ) της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτοξεύτηκε στο 1.404% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019.

Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) on-line αγορών στην περίοδο της καραντίνας, παρατηρούμε ανάπτυξη 1.234% σε αλεύρι και σιμιγδάλι, 614% σε ρύζι και όσπρια, 540% σε καλλυντικά περιποίησης σώματος, 509% σε ζυμαρικά, 468% σε φαρμακευτικά προϊόντα προσωπικής προστασίας (γάντια, μάσκες, καθαρό οινόπνευμα), 447% σε κονσέρβες, 436% σε κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, 431% σε κατεψυγμένες πίτσες και τέλος, 427% σε χαρτικά είδη καθαρισμού.

Δείτε ακόμη

Η εταιρεία Μασούτης διαθέτει το 30% των καθαρών ετήσιων κερδών της στους εργαζομένους της

Νέο διευρυμένο ωράριο στα σούπερ μάρκετ – Πώς θα λειτουργούν

Ευχάριστα νέα: Ο ήλιος μειώνει τη διάρκεια ζωής του κορονοϊού
Τι να προσέξετε με τα κλιματιστικά – Οι οδηγίες του υπουργείου Υγείας
Έκτακτο επίδομα σε οικογένειες με ανήλικα: Ποιες θα το λάβουν, ποιο είναι το ποσό
Το σχέδιο για τα σχολεία: “Θα ανοίξουν σταδιακά και ανά βαθμίδα”
Τούντας: Τον Μάιο θα σβήσει ο κορονοϊός- Αλλά θα συνεχίσουμε να έχουμε κρούσματα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις