Καρέζη – Χατζηφωτίου: Με μία ανάρτησή του στο instagram, o δημοσιογράφος και συλλέκτης Άρης Λουπάσης μας ταξιδεύει πίσω στη δεκαετία του ’60 όταν η Τζένη Καρέζη και ο Ζάχος Χατζηφωτίου, σύζυγοι τότε, υποδέχθηκαν στην Αθήνα τη διάσημη Γαλλίδα συγγραφέα Φρανσουάζ Σαγκάν, το κακό κορίτσι της γαλλικής διανόησης που είχε γράψει το περίφημο μυθιστόρημα «Καλημέρα Θλίψη» σε ηλικία μόλις 18 ετών.
«Η Τζένη Καρέζη σε μια σπάνια φωτογραφία με τον πρώτο της σύζυγο Ζάχο Χατζηφωτίου μέσα της δεκαετίας του ’60 στα πρώτα χρόνια έγγαμου βίου τους και την Γαλλίδα συγγραφέα Φρανσουάζ Σαγκάν σε κοσμικό κέντρο της εποχής. Η Σαγκάν υπήρξε από τις σημαντικότερες μορφές και ένα είδωλο της Γαλλικής λογοτεχνίας που λατρεύτηκε από εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο της μυθιστόρημα «Καλημέρα θλίψη» σε ηλικία δέκα οκτώ ετών, βρίσκεται στις παγκόσμιες συλλογές κλασικής λογοτεχνίας, μεταφράστηκε σε είκοσι γλώσσες και γνώρισε ασύλληπτη επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η σκηνή ζηλοτυπίας
Στην πορεία της καριέρας της γράφει περισσότερα από τριάντα έργα για την μοναξιά, τον έρωτα και τα πάθη των ανθρώπων, όπως ακριβώς υπήρξε και η ζωή της, μια ζωή ατίθαση γεμάτη ξέφρενους ρυθμούς, έρωτες, πάθη και καταχρήσεις. Η διασημότητα της μεγαλύτερη από τους ήρωες των βιβλίων της, καθώς η ίδια υπήρξε πάντα η κεντρική ηρωίδα και πρωταγωνίστρια με το φανατικό κοινό να την ακολουθεί σε κάθε νέο της εγχείρημα. Επισκέπτεται την Ελλάδα μετά από πρόσκληση της φίλης και κουμπάρας του ζεύγους Καρέζη -Χατζηφωτίου, πλοιοκτήτριας Μάγιας Καλλιγά, όπου γνωρίζει από κοντά την Τζένη καθώς με τον Ζάχο έχει κάνει ήδη παρέα κατά την διαμονή του στο Παρίσι.
Όπως αναφέρει ο ίδιος στο βιβλίο του για την Τζένη, μετά από υπόσχεσή της στην ηθοποιό να την δει στο θέατρο, το βράδυ της παράστασης ο Χατζηφωτιου βρίσκεται στην «Μεγάλη Βρετανια» όπου διαμένει για να την συνοδεύσει. Μετά την καθυστέρηση της άφιξης τους στο θέατρο, η Τζένη φεύγει ξαφνικά στο διάλειμμα του έργου για το ξενοδοχείο προκειμένου να τους συναντήσει. Φανερά εκνευρισμένη φτάνει στο δωμάτιο όπου τους βλέπει να συνομιλούν και με ένα «ευχαριστώ πολύ» στα γαλλικά και χτυπώντας δυνατά την πόρτα επιστρέφει στην παράσταση. Οι δύο γυναίκες μετά από εκείνη την βραδιά δεν συναντήθηκαν ποτέ ξανά. Η μεγάλη Ελληνίδα ηθοποιός δεν υπήρξε μόνο πρωταγωνίστρια στην σκηνή αλλά πρωταγωνίστρια και στην ίδια της την ζωή μέσα από την έντονη και ξεχωριστή της προσωπικότητα».