Δήμος Αθηναίων: Οι θέσεις για οχήματα κατοίκων (κάθετη σήμανση Ρ-70) εξακολουθούν να ισχύουν μόνο για οχήματα που φέρουν την κάρτα μονίμου κατοίκου
Δήμος Αθηναίων: Ο Δήμος Αθηναίων ανακοινώνει ότι προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες να αποφύγουν τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα συνεχίσει, μέχρι νεώτερης ανακοίνωσης, την αναστολή της λειτουργίας του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης αποκλειστικά στις θέσεις επισκεπτών (κάθετη σήμανση P-69), όπου οι οδηγοί θα μπορούν να σταθμεύουν χωρίς καταβολή τέλους. Οι θέσεις για οχήματα κατοίκων (κάθετη σήμανση Ρ-70) εξακολουθούν να ισχύουν μόνο για οχήματα που φέρουν την κάρτα μονίμου κατοίκου για συγκεκριμένη ζώνη στάθμευσης, για την οποία έχει εκδοθεί η κάρτα μονίμου κατοίκου.
Επίσης ισχύουν όλες οι απαγορεύσεις στάθμευσης με τις ανάλογες ποινές που προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (οδεύσεις τυφλών, ράμπες ΑΜΕΑ, πεζοδρόμους, πεζοδρόμια, σημεία παρακώλυσης της κυκλοφορίας και γενικότερα για κάθε μορφής αντικοινωνική στάθμευση). Όσοι μόνιμοι κάτοικοι επιθυμούν να ανανεώσουν την κάρτα τους, μπορούν να αποστέλλουν email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], επισυνάπτοντας το Ε1 του τελευταίου οικονομικού έτους.
Δήμος Αθηναίων: Ακόμα έξι δημοφιλή πιστοποιητικά με λίγα «κλικ»
Με ταχύτατους ρυθμούς τους οποίους απαιτεί η σημερινή ψηφιακή εποχή αλλά και οι δύσκολες συγκυρίες της πανδημίας του κορωνοΪου, ο Δήμος Αθηναίων ενισχύει την νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/) που είναι πάνω από δύο μήνες διαθέσιμη στους πολίτες. Έχοντας διεκπεραιώσει με τον τρόπο αυτό, περισσότερες από 4.000 αιτήσεις πολιτών από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο εμπλουτισμός της πλατφόρμας δεν σταματά εδώ. Μετά την ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αιτήσεων απαλλαγής δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για τους επαγγελματίες που πλήττονται από την κρίση, έξι ακόμα δημοφιλή πιστοποιητικά είναι διαθέσιμα σε όλους.
Ποια πιστοποιητικά διατίθενται ηλεκτρονικά
Οι πολίτες μπορούν πλέον να αιτηθούν και να λάβουν ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε «ουρές» και να χάνουν πολύτιμες ώρες από την καθημερινότητα τους, τα εξής:
- Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
- Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Συμφώνου Συμβίωσης
- Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου
- Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
- Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών
- Πιστοποιητικό Εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων
Με χρήση κωδικών taxisnet
Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν για τη βεβαίωση – πιστοποιητικό που επιθυμούν και να την παραλάβουν στο προσωπικό τους ψηφιακό αποθετήριο. Με την προσθήκη των νέων αυτών ηλεκτρονικών υπηρεσιών ο Δήμος Αθηναίων παρέχει πλέον μέσω της πλατφόρμας ψηφιακού αποθετηρίου του πολίτη 14 ηλεκτρονικές υπηρεσίες και πιστοποιητικά, εκπληρώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πολύ συντομότερα από τον αρχικό σχεδιασμό, τον ψηφιακό μετασχηματισμό του. Όλο αυτό προκειμένου να ανταπεξέλθει στις πραγματικές ανάγκες χιλιάδων πολιτών και να διευκολύνει την καθημερινότητα τους που έχει δυσκολέψει λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών τις οποίες δημιουργεί η πανδημία.
Η κρίση ως ευκαιρία
«Μετατρέψαμε την κρίση σε μία πραγματική ευκαιρία να κάνουμε αλλαγές ουσίας στην λειτουργία του Δήμου των Αθηναίων. Είναι αλλαγές που, την επόμενη μέρα, θα έχουν συμβάλει καταλυτικά στην παροχή πιο σύγχρονων, πιο αποτελεσματικών υπηρεσιών προς όλους του πολίτες. Σε κάθε λεπτό, σε κάθε μέρα αυτής της κρίσης, γινόμαστε πιο δυνατοί. Το οφείλουμε στους Αθηναίους» δήλωσε για τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.