Λούλης σποτ: Έντονες αντιδράσεις είχε προκαλέσει το συγκεκριμένο βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, με αιτιάσεις για σεξισμό και αναπαραγωγή στερεοτύπων.
Λούλης σποτ: Τη δική του απάντηση δίνει ο Χρήστος Λούλης στην κριτική που ασκήθηκε για το σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με μήνυμα την αποφυγή συνωστισμού στις πλατείες εν μέσω κορονοϊού. Ο ηθοποιός απάντησε μέσα από την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού το μεσημέρι της Κυριακής. “Εγώ ούτε διχαστικό ούτε σεξιστικό είδα το βίντεο. Το έκανα αφιλοκερδώς. Από εκεί και πέρα αν το σποτ δεν περνάει το σωστό μήνυμα στον κόσμο που στέκεται σε κάτι άλλο, καλώς κάνει και αποσύρεται”, είπε ο ίδιος.
Το σποτ στο πλαίσιο της καμπάνιας με τίτλο “Μένουμε ασφαλείς, βγαίνουμε νικητές”, για την αντιμετώπιση του κορονοϊου, αποσύρθηκε μετά από τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε για σεξισμό.
Προειδοποίηση Λινού: Με τα πάρτι σε ένα μήνα θα έχουμε 500 νέα κρούσματα
Λούλης σποτ: Ο ηθοποιός μίλησε και στην ΕΡΤ
«Θεωρώ χαζομάρα όλη αυτήν την κουβέντα, αλλά από τη στιγμή που το μήνυμα που ήθελε να περάσει το σποτ προκάλεσε άλλες αντιδράσεις από τις επιδιωκόμενες, καλώς κατέβηκε. Με τίποτα δεν πέρασε από το μυαλό μου. Είμαι αρκετά ευαίσθητος σ’ αυτά τα θέματα και ούτε όταν διάβασα το σενάριο δεν πήγε το μυαλό μου. Το θεωρώ χαζομάρα όλο αυτό το θέμα που δημιουργήθηκε. Φυσικά και δεν αναφερόταν σε όλες τις γυναίκες. Το σποτ ήθελε να περάσει ένα μήνυμα, από τη στιγμή που προκάλεσε αντιδράσεις καλώς κατέβηκε, γιατί δεν ήταν αυτό το θέμα. Η Πολιτική Προστασία έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει από το να με ειδοποιήσει. Περίμενα αντιδράσεις γιατί υπάρχει μια «αντιστασιακή τάση» λες και ο ιός είναι επιβαλλόμενος από τον Σόρος και τους Μασόνους».
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας:
“Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά”.
Το σποτάκι που αποσύρθηκε
Οι αντιδράσεις που προηγήθηκαν
Νωρίτερα, έντονες αντιδράσεις είχε προκαλέσει το συγκεκριμένο βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, με αιτιάσεις για σεξισμό και αναπαραγωγή στερεοτύπων. Ενδεικτικές του κλίματος δύο εκ των αντιδράσεων, της ΓΓ Ισότητας των Φύλων Φωτεινής Κούβελα και του διευθυντή της Διεθνούς Αμνηστίας Γαβριήλ Σακελλαρίδη.
Η δήλωση της πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινής Κούβελα:
“Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία. Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα “όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος”. Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση”.
Η δήλωση του διευθυντή της Διεθνούς Αμνηστίας Ελλάδας, Γαβριήλ Σακελλαρίδη:
“Η νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας για τις πλατείες θυμίζει διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος. Η γυναίκα-γκόμενα (ωσάν άλλη Εύα), αφελής και ενδοτική στον όφι προσπαθεί να παρασύρει τον σταθερό και στοχοπροσηλωμένο άντρα (ο Αδάμ 2.0, σε πιο αποφασιστική version), προσφέροντας του το “μήλο” της εξόδου στην πλατεία.
Ο σύγχρονος Αδάμ όμως (έχοντας πάθει και έχοντας μάθει από τότε που έφαγε το μήλο) δεν την ξαναπατάει, κάνοντας plot twist στο διαφημιστικό, ξαποστέλνει τον όφι στο πυρ το εξότερον και συνετίζει την -ευάλωτη στον πειρασμό- γυνή. Επειδή το μέσο γίνεται το μήνυμα σε τέτοιες διαφημίσεις, καλό είναι να μην θεωρείται λεπτομέρεια η καλλιέργεια αυτής της κουλτούρας. Ναι, να προσέχουμε αυτές τις μέρες σε όλα και παντού, ανάμεσα στα οποία και στην αναπαραγωγή των στερεοτύπων”.