Μητσοτάκης Ζάππειο – τουρισμός 2020: Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της φετινής καμπάνιας προώθησης του τουρισμού παραβρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς η οικονομία και η κοινωνία επανέρχονται σταδιακά σε κανονικούς ρυθμούς και η Ελλάδα ανοίγει για τον τουρισμό. Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκε το νέο εκπληκτικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό. Φιλοδοξία της χώρας είναι να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε μια πολύ δύσκολη χρονιά, εκμεταλλευόμενη και την αναβαθμισμένη διεθνώς εικόνα της λόγω της επιτυχούς διαχείρισης της πανδημίας. Ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό σε σχέση με προηγούμενα, διότι η Ελλάδα θα συνεχίζει μεν να προσφέρει την ομορφιά της αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν καταρτιστεί, με την προφύλαξη της υγείας όλων, εργαζόμενων και επισκεπτών, να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.
Οι φίλοι μας από όλο τον κόσμο «θα έρθουν σε μία Ελλάδα η οποία θα είναι ίδια, αλλά και ταυτόχρονα διαφορετική. Θα είναι διαφορετική, διότι πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά έχουν καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία, για να μπορούμε πάνω απ’ όλα όλοι να λειτουργήσουμε με ασφάλεια. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα», είπε.
Μητσοτάκης Ζάππειο – τουρισμός 2020: Η Ελλάδα είναι αντίληψη
Υπογραμμίζοντας ένα από τα μηνύματα της καμπάνιας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά μία αντίληψη, η οποία υπερβαίνει χρονικά τους καλοκαιρινούς μήνες. «Σε αυτές τις διακοπές θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας, καθώς ήμασταν συνειδητά περιορισμένοι για εβδομάδες ολόκληρες, για να προστατεύσουμε την ατομική και τη συλλογική μας υγεία. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι με άλλα λόγια μια ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Αυτό το οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι το καλοκαίρι δεν είναι απλά μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα. Άρα, αυτή η ματιά στα πράγματα μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν», δήλωσε.
Ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι ο αριθμός των επισκεπτών φέτος θα είναι σημαντικά μειωμένος. Στάθηκε, όμως, στην μακρόπνοη διάσταση του μηνύματος για τον ελληνικό τουρισμό, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η ξεχωριστή αίσθηση του ελληνικού καλοκαιριού να «φτάσει» και σε όσους δεν θα μπορέσουν να επισκεφτούν φέτος τη χώρα μας. «Φέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην Πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33.000.000 που ήρθαν πέρυσι. Πόσο μειωμένος δεν το ξέρουμε, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία ακριβή πρόβλεψη. Θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα και δεν θα μπορούν να το κάνουν είτε γιατί για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να έρθουν είτε γιατί δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα. Αλλά αυτή είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22», είπε.
Μητσοτάκης: Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας
Απευθυνόμενος στους επαγγελματίες του τουρισμού, τους οποίους χαιρέτισε για την πολυετή συνεισφορά τους, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε το πάγιο μήνυμα της κυβέρνησης ότι θα προστατεύσει θέσεις εργασίας, προσθέτοντας πως είναι έτοιμος να προσφέρει περαιτέρω στήριξη στον κλάδο και στους συναφείς τομείς, εάν αυτό χρειαστεί. «Και θέλω να γνωρίζετε ότι στεκόμαστε δίπλα σας όποτε κρίνουμε και αξιολογώντας με δυναμικό τρόπο τα μέτρα τα οποία έχουμε πάρει, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας, θα έχουμε δεδομένα πολύ σύντομα. Και εδώ πέρα είμαστε, εφόσον χρειάζεται, να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον κλάδο του Τουρισμού και βέβαια τους συναφείς κλάδους, της Εστίασης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού».
Θεοχάρης: Το άνοιγμα του τουρισμού γίνεται με σχέδιο
Την εκδήλωση προλόγισε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος τόνισε ότι το άνοιγμα του τουρισμού γίνεται με σχέδιο, με βάση αδιάβλητα ευρωπαϊκά δεδομένα για τα ασφαλή αεροδρόμια, εφαρμόζοντας αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και με ταυτόχρονη ενίσχυση του συστήματος υγείας προς όφελος όλων. «Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοιχτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά αδιάκοπα, ασταμάτητα, παντού, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης», δήλωσε ο κ. Θεοχάρης. «Αυτή η βραδιά ανήκει τιμητικά στον ελληνικό τουρισμό, ανήκει στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού», προσέθεσε.
Steve Vranakis: Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή του χρόνου, είναι συναίσθημα
Το «ελληνικό καλοκαίρι» δεν είναι μία εποχή του χρόνου ή απλώς ο ήλιος και η θάλασσα, είναι ένα συναίσθημα που διαπνέεται από τη χαρά, το γέλιο, τη φύση, τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δήλωσε από την πλευρά του ο επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, ο οποίος είχε κεντρικό ρόλο στον σχεδιασμό της καμπάνιας. Τόνισε ότι το πνεύμα της νέας καμπάνιας αποσκοπεί, επίσης, στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, ώστε να μην χαρακτηρίζεται από εποχικότητα αλλά να καλύπτει το σύνολο του έτους.
Ο κ. Vranakis σημείωσε πως η φιλοσοφία πίσω από την προώθηση του ελληνικού τουρισμού συνάδει με τον χαρακτήρα της ηγεσίας που επέδειξε η ελληνική κυβέρνηση στη διαχείριση της πανδημίας. «Τους τελευταίους μήνες η ηγεσία που επέδειξε ο Πρωθυπουργός και η ομάδα του, αποτέλεσαν παγκοσμίως παράδειγμα προς μίμηση για το πώς πρέπει να διαχειρίζεται κάποιος μια κατάσταση αυτής της κλίμακας». ανέφερε. «Η απόφαση να δράσουμε γρήγορα και τα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόστηκαν αμέσως οδήγησαν σε ρυθμό διασποράς και σε αριθμό θανάτων που συγκαταλέγονται στους χαμηλότερους στον κόσμο», είπε, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι να συνεχίσει αυτό το πετυχημένο έργο, αξιοποιώντας τη συλλογική επιτυχία των Ελλήνων.
«Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή»
Αναφερόμενη στην φιλοσοφία της καμπάνιας, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα έκανε λόγο για ένα «μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στον υπόλοιπο κόσμο», για να προσθέσει: «Ένα μήνυμα απλό, με φως, ήχους, αναμνήσεις ή επιθυμίες. Λιτό και απέριττο. Όπως ταιριάζει στην Ελλάδα. Σεμνό και με μέτρο. Όπως επιβάλλουν οι στιγμές. Που σέβεται την πρωτόγνωρη κατάσταση ολόκληρου του κόσμου. Ένα μήνυμα γεμάτο ενσυναίσθηση του τι περάσαμε και που βρισκόμαστε τώρα».
Το μήνυμα, σύμφωνα με την κ. Δρέττα, μιλάει για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι: «Γιατί το ελληνικό καλοκαίρι είναι κατάσταση ευτυχίας. Όπου και αν βρίσκεσαι. Ότι και αν κάνεις. Και εμείς, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Να χτίσουμε ένα νέο brand. Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν. Το ελληνικό καλοκαίρι θα είναι πάντα εδώ».
Η λογική μιας λιτής και ουσιαστικής καμπάνιας
Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού με τίτλο «The Greek Summer State Of Mind» έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που δεν περιορίζεται στο ήλιος και θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας και της προσμονής για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν. Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού.
Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του Ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο.
Βίντεο: Η ταινία Endless Greek Summer
Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.