ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 – Σπίλμπεργκ: Φερστάπεν ο γρηγορότερος όλων. Ο Ολλανδός ηγήθηκε στην κούρσα και πέρασε μπροστά από την Μερσεντές του Βάλτερι Μπότας, στα δεύτερα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι του Σπίλμπεργκ. Ο οδηγός της Ρεντ Μπουλ κέρδισε τον Μπότας για μόλις 0.943 δευτερόλεπτα, με τους Σέρχιο Πέρεζ και Λανς Στρολ της Ρέισινγκ Πόιντ να τερματίζουν τρίτοι και τέταρτοι. Ο Ρικιάρντο της Ρενό, είχε ένα μεγάλο ατύχημα στην στροφή 9 νωρίς στα δοκιμαστικά και απομακρύνθηκε από το μονοθέσιο.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Λούις Χάμιλτον, τερμάτισε στην 6η θέση και ήταν δυσαρεστημένος. Τόσο με την ισορροπία της Μερσεντές του, όσο και με τον ταχύτερο γύρο του. Οι ομάδες προσπάθησαν πολύ, καθώς υπάρχει πιθανότητα τα μονοθέσια να μην μπορούν να τρέξουν στην βροχή, που προβλέπεται να έχει το Σάββατο.
ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 – Σπίλμπεργκ: Εντυπωσιακός!
Ο Φερστάπεν ήταν εντυπωσιακός και σε μικρές και σε μεγάλες αποστάσεις. Κέρδισε τον Μπότας στον προκριματικό γύρο προσομοίωσης και επέστρεψε στον ίδιο ρυθμό, στην προετοιμασία του αγώνα, παρά το γεγονός ότι ήταν στο σκληρότερο μεσαίο ελαστικό, με τον Φινλανδό να έχει μαλακό. Ο ρυθμός της Ρέισινγκ Πόιντ, δείχνει την άνοδο της για να γίνει πραγματική διεκδικήτρια αυτή τη σεζόν. Το μονοθέσιο της, ονομάστηκε “Ροζ Μερσεντές”. Λόγω της ομοιότητας που έχει με αυτό που κέρδισε το προηγούμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ο Πέρεζ ήταν ο γρηγορότερος των πρώτων δοκιμαστικών . Ενώ, ο Στρολ ήταν 0.3 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίχτη του. Ο Κάρλος Σάινθ ήταν πέμπτος, μπροστά από τον Χάμιλτον και τον Αλεξάντερ Άμπλον. Ο Τσάρλς Λεκλέρκ ήταν ο ταχύτερος της Φεράρι, τερματίζοντας στην 9η θέση, αφού δοκίμασε ένα καινούριο μπροστινό φτερό, αυτό ήταν το πρώτο από μια σειρά αλλαγών που θα γίνουν στο μονοθέσιο.
Ο συμπαίχτης του, Σεμπάστιαν Φέτελ, τερμάτισε στην 16η θέση. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Φόρμουλα 1, που μία πίστα φιλοξένησε δύο αγώνες σε μία σεζόν. Αυτός ο αγώνας πήρε το όνομα του από την περιοχή που βρίσκεται η πίστα της Ρεντ Μπουλ, μετά το Αυστριακό Γκραν Πρι της προηγούμενης Κυριακής.