Αθήνα

°C

kairos icon

Τετάρτη

27

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / PLUS / Zoom – χρήση: Στα ύψη η απόδοσή του
PLUS

Zoom – χρήση: Στα ύψη η απόδοσή του

Zoom - χρήση: Τα έσοδα έφτασαν τα 663,5 εκατ. δολάρια σε σχέση με τα 500,2 εκατ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές.

Zoom – χρήση: Άνοδο 23% κατέγραψε η μετοχή της δημοφιλούς πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων Zoom, την Δευτέρα, μετά και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του β΄τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία. Ειδικότερα, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, η οποία έστρεψε χιλιάδες επιχειρήσεις παγκοσμίως στην τηλεργασία, τα έσοδά της Zoom στο δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 355% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Ο ρυθμός ανάπτυξης των ετήσιων εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο μάλιστα ήταν αισθητά μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του πρώτου τριμήνου (169%). Τα έσοδα της δημοφιλούς πλατφόρμας,σύμφωνα με το insider.gr, κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους ανήλθαν σε 663,5 εκατ. δολάρια, πολύ υψηλότερα από τα 500,2 εκατομμύρια δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές.

Πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών ήταν και τα κέρδη ανά μετοχή, τα οποία κινήθηκαν στα 0,92 δολάρια από τα 0,45 δολάρια που υπολόγιζαν οι αναλυτές. Δεδομένου του υψηλού ρυθμού ανάπτυξης η εταιρεία αύξησε το guidance των εσόδων για το σύνολο του έτους κατά 590 εκατομμύρια, αναμένοντας τα έσοδα να κυμανθούν από 2,37 δισ. δολάρια έως 2,39 δισ. δολάρια. Να θυμίσουμε ότι η προηγούμενη πρόβλεψη έκανε λόγο για έσοδα ύψους 1,78 δισ. δολαρίων έως 1,80 δισ. δολαρίων. Η αναθεώρηση των προβλέψεων έγινε λαμβάνοντας υπόψη την συνεχή αύξηση της εξ αποστάσεων εργασίας που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού και την πιθανότητα αύξησης των μεγάλων πελατών της πλατφόρμας, οι οποίοι σε αυτό το τρίμηνο εισέφεραν το 81% του συνόλου των εσόδων.

Το Zoom ήρθε αντιμέτωπο με έντονες αντιδράσεις σχετικά με την κρυπτογράφηση της πλατφόρμας

Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των μεγάλων πελατών του Zoom, οι οποίοι δαπανούν πάνω από 100.000 ετησίως στην πλατφόρμα έφτασε τους 988 από τους 769 που ήταν το πρώτο τρίμηνο του έτους. Μεταξύ των κολοσσών που χρησιμοποιούν πλέον την πλατφόρμα για εταιρικές διαδικτυακές συσκέψεις και συγκεντρώσεις συγκαταλέγονται για παράδειγμα οι ExxonMobil και Activision Blizzard. Παρά τα θετικά αποτελέσματα βέβαια τα νέα γύρω από την πλατφόρμα δεν είναι αποκλειστικά καλά. Να υπενθυμίσουμε ότι την άνοιξη το Zoom μετά από ένα κενό ασφαλείας που ήρθε στο φως ήρθε αντιμέτωπο με έντονες αντιδράσεις σχετικά με την κρυπτογράφηση της πλατφόρμας την οποία είχε ανακοινώσει ότι θα παρέχει μόνο σε συνδρομητές.

Για να κάμψει τις αντιδράσεις η πλατφόρμα αναγκάστηκε να αναθεωρήσει τα σχέδιά της και να παρέχει έξτρα ασφάλεια σε όλους τους χρήστες. Αξιοσημείωτη αλλαγή στρατηγικής στην πρόσφατη πορεία της Zoom αποτέλεσε και η απόφαση που έλαβε το καλοκαίρι να σταματήσει την διάθεση της τεχνολογίας στην αγορά της Κίνας, προσφέροντας το προϊόν της μόνο μέσα από συνεργασία με τρίτα μέρη. Ερωτηθείς ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας για το τι αντίκτυπο θα μπορούσε να έχει η κίνηση αυτή στα έσοδα ανέφερε ότι δεν θα έχει σχεδόν καμία επίδραση, κάτι που μένει να αποδειχτεί.

Δείτε ακόμη

Έξυπνα tips για να αφαιρέσετε τη μάσκαρα από τα ρούχα σας
Μπούλινγκ: Μάθετε το παιδί σας να αντιδρά σωστά
Το μυστικό στο πλύσιμο ρούχων για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις