Lockdown: Γονείς και παιδιά πέρασαν περισσότερες ώρες σπίτι και το έριξαν στο παιχνίδι, γεγονός που αύξησε τις πωλήσεις των lego.
Lockdown: Αύξηση κατά 14% παρουσίασαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις των lego καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη (2/9) η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών. Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία. Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro. «Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego», είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Συνεχίστηκε η αυξητική τάση και μετά τον Ιούλιο
«Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους», τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.