Άλιμος κατάληψη ξύλο: Μεγάλη ένταση επικράτησε σήμερα το πρωί στο 5ο Γυμνάσιο Αλίμου, το οποίο εδώ και 4 ημέρες βρίσκεται σε κατάληψη. Γονείς επιχείρησαν να βγάλουν τα οδοφράγματα που έχουν στήσει οι μαθητές και να μπουν στο σχολείο με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσουν τη σθεναρή αντίσταση των παιδιών. Τελικά τα πνεύματα ηρέμησαν αλλά η κατάσταση παραμένει τεταμένη. Όπως αναφέρει το notia.gr, μαθητές με αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα καταγγέλλουν βία από την πλευρά των γονέων και μάλιστα δημοσιεύουν και φωτογραφίες. Σημειώνεται ότι στον χορό των καταλήψεων μπήκε σήμερα και το 2ο Γυμνάσιο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα.
Την ίδια στιγμή συνεχίζονται οι καταλήψεις σε όλη τη χώρα με τους μαθητές να κάνουν πορείες σε διάφορες πόλεις την Πέμπτη. Οι καταλήψεις συνεχίζονται, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, σε περισσότερα από 200 σχολεία σε όλη την χώρα και μάλιστα. Σε κάποιες ευτυχώς λίγες περιπτώσεις έχουν καταγραφεί και βανδαλισμοί, όπως στο 1ο ΕΠΑΛ Χαλκίδας, όπου σύμφωνα με το eviathema, μαθητές το βράδυ της Πέμπτης, έσπαγαν καρέκλες και πετούσαν αντικείμενα. Χρειάστηκε μάλιστα να επέμβει η αστυνομία προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα.
https://www.youtube.com/watch?v=79B8Y3bN4HI
Ζαχαράκη για καταλήψεις: Είναι ένα φαινόμενο που θα ατονήσει
Η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, σχολίασε σε συνέντευξή της στον ΣΚΑΙ: “Η κατάληψη δεν είναι απάντηση και ποτέ δε μπορεί να είναι απάντηση”. Η υφυπουργός εκτίμησε ότι είναι ένα φαινόμενο που θα ατονήσει και είπε ότι έχουν κινητοποιηθεί και βρίσκονται έξω από τα σχολεία στελέχη εκπαίδευσης μαζί με τους διευθυντές των σχολείων και το σύλλογο διδασκόντων και συζητούν με τα παιδιά για τα ζητήματα που αφορούν τη σχολική ζωή. Ως προς τα αιτήματα των μαθητών είπε ότι υπάρχουν αιτήματα για το σπάσιμο τμημάτων, ωστόσο αυτό είναι πρόβλημα λόγω έλλειψης αιθουσών. Επίσης, τόνισε πως τα σχολεία θα είναι τα τελευταία που θα κλείσουν αν γίνει lockdown, όπως είπε και ο πρωθυπουργός. “Αυτή τη στιγμή πλήττεται ο πιο αδύναμος οικονομικά”, τόνισε η κ. Ζαχαράκη, καθώς τα κλειστά σχολεία στερούν την εκπαιδευτική διαδικασία από μαθητές των οποίων οι οικογένειες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ενισχύσουν με φροντιστηριακά μαθήματα τα παιδιά τους.