«Βουτιά» στα ταξίδια: Ο αντίκτυπος του κορονοϊού στα ταξίδια ίσως κοστίσει ακόμα και 46 εκατ. θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με τις προβλέψεις που δημοσιεύθηκαν σήμερα από φορέα της αεροπορικής βιομηχανίας. Η οργάνωση Air Transport Action Group (ATAG) προέβλεψε ότι η βουτιά στη ζήτηση για ταξίδια και η αργή ανάκαμψη θα απειλήσει 4,8 εκατ. εργαζόμενους στην αεροπορία και πάνω από τις μισές από τις συνολικά 87,7 εκατ. θέσεις εργασίας που στηρίζει άμεσα ή έμμεσα ο κλάδος, στις υπηρεσίες αναψυχής και τις εφοδιαστικές αλυσίδες.
“Γνωρίζουμε ότι κινδυνεύουν πολλές θέσεις στις αερομεταφορές και την ευρύτερη οικονομία που στηρίζονται στην αεροπορία”, δήλωσε ο Μάικλ Γκιλ, επικεφαλής της ATAG, η οποία εκπροσωπεί αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια, κατασκευαστές αεροσκαφών και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου. Η προειδοποίηση έρχεται καθώς αεροπορικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο αναθεωρούν επί τα χείρω τις προβλέψεις τους για την ταξιδιωτική κίνηση το 2020 εν μέσω νέας έξαρσης του κορονοϊού και ταξιδιωτικών περιορισμών.
Lufthansa: «Δεν θα υπάρχει για χρόνια ανάγκη για νέους πιλότους»
Επτακόσιοι νέοι που είχαν ένα κοινό όνειρο, να γίνουν πιλότοι, πλέον βλέπουν το όνειρό τους να σβήνει, επειδή η Lufthansa, κλονισμένη από την κρίση της κορονοϊού, καταργεί την εκπαίδευση νέων πιλότων στη σχολή της στη Βρέμη. Οι σπουδαστές κλήθηκαν σήμερα να αναζητήσουν νέο επαγγελματικό δρόμο και να εγκαταλείψουν πλέον τη Σχολή πιλότων σύμφωνα με το RTL.
Ένας εκπρόσωπος της Σχολής Lufthansa Aviation Training (LAT) αιτιολόγησε το κλείσιμο της σχολής λέγοντας ότι “για τα επόμενα χρόνια οι αεροπορικές εταιρείες του ομίλου δεν θα έχουν ανάγκη από νέους πιλότους”.
Ωστόσο, η LAT αισθάνεται υποχρεωμένη να συνεχίσει την εκπαίδευση που έχει διακοπεί εδώ μήνες, εάν οι σπουδαστές επιμείνουν σε αυτό. Όσοι βρίσκονται προ των τελικών εξετάσεων θα συνεχίσουν να εκπαιδεύονται. Για τους υπόλοιπους, θα αναζητηθούν άλλες σχολές πιλότων, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος.
«Δεν θέλουμε μια γενιά χαμένη»
Η Ένωση πιλότων “Vereinigung Cockpit” (VC) ζήτησε από την LAT να συνεχίσει την εκπαίδευση όλων των σπουδαστών. “Δεν θέλουμε μια χαμένη γενιά. Είναι επίσης παράλογο για τον όμιλο να προσλαμβάνει εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών και να δαπανά χρήματα γι αυτούς εν μέσω κρίσης”, δήλωσε εκπρόσωπός της.
Σύμφωνα με την Ένωση πιλότων, σχεδόν 170 από τους σχεδόν 700 εκπαιδευόμενους βρίσκονται λίγο πριν από την αποφοίτησή τους.