Ακρίτα – Μαρκουλάκης Χρυσή Αυγή: Γιατί αντέδρασε ξανά η δημοσιογράφος

ΕΛΛΑΔΑ

Ακρίτα – Μαρκουλάκης Χρυσή Αυγή: Γιατί αντέδρασε ξανά η δημοσιογράφος

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Ακρίτα - Μαρκουλάκης Χρυσή Αυγή: Σχόλιο της Έλενας Ακρίτα για ανάρτηση του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη σχετικά με την απόφαση στη δίκη της Χρυσής Αυγής

09.10.2020 | 15:33

Ακρίτα – Μαρκουλάκης Χρυσή Αυγή: “Χέρι” στον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη έβαλε η Έλενα Ακρίτα για ανάρτησή του στην οποία σχολιάζει την απόφαση στην δίκη της Χρυσής Αυγής στην οποία αναφέρει ότι “τώρα, επιτέλους, μπορούμε να το πούμε: Δεν είναι αθώοι. Όχι επειδή το ζήτησε η ελληνική κοινωνία. Αλλά επειδή αποφάνθηκε η ελληνική δικαιοσύνη”. “Αγαπητέ Κωνσταντίνε Μαρκουλάκη, η εισαγγελέας που είχε αθωώσει τους χρυσαυγίτες υποστηρίζοντας πως όλα τα ναζιστικά εγκλήματα υπήρξαν ‘μεμονωμένα περιστατικά’, η ίδια σήμερα δεν τους αναγνώρισε ούτε ένα ελαφρυντικό. Πότε ‘απεφάνθη η δικαιοσύνη’ δια στόματος της Αδαμαντίας Οικονόμου; Τότε ή τώρα; Και μετά η εισαγγελέας άλλαξε πάλι και δίνει ελαφρυντικά. Confusing, ha?”, σχολίασε η Έλενα Ακρίτα για την ανάρτηση του ηθοποιού.

Παράλληλα, η γνωστή δημοσιογράφος έσπευσε να προλάβει τυχόν παρερμηνείες στην ανάρτησή της κάνοντας σχόλιο κάτω από αυτήν στην οποία αναφέρει ότι “είναι πολύ καλός ηθοποιός και εξαιρετικός σκηνοθέτης. Προσωπικά έχω γράψει ύμνους για ορισμένες δουλειές του (Οιδίπους, Βιρτζινια Γουλφ κλπ). Έτερον εκάτερον”, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι “καλό είναι να μην συγχέουμε τον θεατρικό με τον πολιτικό του λόγο. Αλλά το τελευταίο του σχόλιο ήταν επιεικώς απαράδεκτο”.

Η Μάνδρου, η Μάγδα Φύσσα και οι αντιδράσεις

Πολύ μεγάλες είναι οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά το σχόλιο της Ιωάννας Μάνδρου στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ για την εξωτερική εμφάνιση της Μάγδας Φύσσα, μητέρας του δολοφονημένου Παύλου. Στο Twitter το #Mandrou τρεντάρει από το πρωί με δεκάδες καυστικά σχόλια για τη δημοσιογράφο του δικαστικού ρεπορτάζ.

Ανάμεσα σε άλλα, η Ι. Μάνδρου μίλησε για την εκπαίδευση της Μάγδας Φύσσα, όσο και σε σχέση με το μέρος όπου κατοικεί. «Πρόκειται για μια γυναίκα μη διανοουμένη από το Πέραμα» που όμως «ήταν περιποιημένη» και «εκφραζόταν κόσμια», αν και «σε τέτοια κοινωνικά στρώματα δεν περιμένεις τέτοιες συμπεριφορές», είπε η δικαστική ρεπόρτερ του σταθμού, Ιωάννα Μάνδρου. Σαν να μην έφτανε αυτό, συμπλήρωσε: «Την είδατε καμία μέρα στη δίκη αχτένιστη;», με τον παρουσιαστή Δημήτρη Οικονόμου να συμφωνεί.

Τα σχόλια που ακολούθησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν επικριτικά για τη δικαστική ρεπόρτερ με την Έλενα Ακρίτα να κάνει μία καυστική ανάρτηση, χωρίς πολλά λόγια, προς την Ιωάννα Μάνδρου, την καταγωγή της και το μέρος που μεγάλωσε.

Οι κληρονόμες της Εκάβης

Κακή εντύπωση έχει προκαλέσει η άγνοια της Ιωάννας Μάνδρου ότι η Μάγδα Φύσσα μένει στο Κερατσίνι, όπου, άλλωστε, δολοφονήθηκε ο γιος της Παύλος. Για αυτό το γεγονός, σχόλιο στο Facebook έχει γράψει η δημοσιογράφος Μαρία Λούκα.

«Δεν ήθελα να γράψω για την αδικία που συντελέστηκε χθες στην αίθουσα του Εφετείου σε σχέση με το ποιοι/ες μπήκαν και ποιοι/ες έμειναν απ’ έξω, γιατί σκέφτηκα ότι αυτά ήταν πολύ μικρά και η μέρα πολύ μεγάλη. Το βέβαιο είναι ότι έμειναν απ’ εξω άνθρωποι (αλληλέγγυοι, αντιφασίστες, δημοσιογράφοι, ακόμα και μέλη του Golden Dawn Watch) που πεντέμισι χρόνια άφησαν ένα κομμάτι της ψυχής τους σ’ αυτή την αίθουσα. Και μπήκε πχ η Ιωάννα Μάνδρου για να ξεστομίσει σήμερα το πρωί στο Σκαι ένα κρεσέντο ταξικής μεροληψίας, γεμάτο στερεότυπα, άγνοια και συγκαλυμμένο μισογυνισμό.

Μια «δημοσιογράφος» που δε γνωρίζει καν μετά από τόσα χρόνια ότι η Μάγδα Φύσσα δε μένει στο Πέραμα. Στο Κερατσίνι μένει. Εκεί που δολοφονήθηκε ο γιος της. Μάλλον γιατί στη δική της ελιτίστικη κοσμοθεωρία όλες αυτές οι γειτονιές είναι ένας άγνωστος γεωγραφικός χυλός «πολιτών β’ κατηγορίας». Που δε γνωρίζει ότι οι άνθρωποι της εργατικής τάξης που στοχοποίησε και χτύπησε η Χρυσή Αυγή – γιατί ο ναζισμός είναι κομμάτι της εξουσίας και ποτέ δεν τα βάζει μ’ αυτήν – εδώ και αιώνες κινούν την ιστορία, παράγουν σκέψη, λόγο και αλλαγές μέσα από τους αγώνες και τα βιώματα τους. Ότι οι μανάδες των δολοφονημένων παιδιών δεν είναι «περιποιημένες ή απεριποίητες», «χτενισμένες ή αχτένιστες».

Είναι κληρονόμες της Εκάβης. Σπουδαίες γυναίκες που μπορούν μέσα στα μαύρα τους ρούχα να παράγουν φως. Αυτό το φως που μας καθοδήγησε τόσα χρόνια για να φτάσουμε στην 7η Οκτώβρη. Δεν είναι πασαρέλα. Είναι ιστορία που δε θα συμπεριλάβει στις σελίδες της αυτούς και αυτές που στάθηκαν τόσο λίγοι και τόσο θλιβεροί».

Exit mobile version