Τραμ Σύνταγμα λειτουργεί: Επέστρεψε μετά από δύο χρόνια

ΕΛΛΑΔΑ

Τραμ Σύνταγμα λειτουργεί: Επέστρεψε μετά από δύο χρόνια

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Παντελής Ζηβόντσης

Τραμ Σύνταγμα λειτουργεί: Επαναλειτουργία μετά από 2 χρόνια της γραμμής Τραμ του τμήματος Νέος Κόσμος-Σύνταγμα - Τι γίνεται με Φάληρο και Πειραιά

21.11.2020 | 12:52

Τραμ Σύνταγμα λειτουργεί: Επαναλειτουργία μετά από 2 χρόνια της γραμμής Τραμ του τμήματος Νέος Κόσμος-Σύνταγμα. Εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει αποσυμφορητικά και για το Μετρό. Τι γίνεται με Φάληρο και Πειραιά. Χρειάστηκαν 25 μήνες από την ημέρα που διακόπηκε η σύνδεση του κέντρου της Αθήνας με το δίκτυο Τραμ της πόλης. Ήταν στις 19 Οκτωβρίου 2018 όταν σταμάτησαν τα δρομολόγια στο τμήμα Κασομούλη-Σύνταγμα λόγω προβλήματος που εντοπίστηκε στο εγκιβωτισμένο τμήμα του Ιλισού που περνά από πάνω το Τραμ.

Χθες, μετά από προσπάθειες που ξεκίνησαν από τον περασμένο Σεπτέμβριο και αφού εξασφαλίστηκε η ασφάλεια και η λειτουργικότητα του μέσου, το Τραμ ξεκίνησε από τις 5 το πρωί τα πρώτα δρομολόγια. Σε επαναλειτουργία τίθενται και οι ενδιάμεσες στάσεις σε Ζάππειο, Λεωφ. Βουλιαγμένης και Φιξ.

Την επαναλειτουργία του Τραμ χαιρέτησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος δήλωσε πως: «Το τραμ επιτέλους επιστρέφει στην καρδιά της πόλης, στο Σύνταγμα, μετά από δύο χρόνια απουσίας. Επιστρέφει με ασφάλεια μετά τη διακοπή των δρομολογίων και αφού επιβεβαιώθηκε απόλυτα ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος για τη στατικότητα της γραμμής.

Από το καλοκαίρι τοποθετήσαμε αισθητήρες και στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε δοκιμαστικά δρομολόγια αρχικά στο τμήμα από Κασομούλη μέχρι Βουλιαγμένης και στη συνέχεια μέχρι το Σύνταγμα. Είχαμε πει ότι στόχος μας ήταν το τραμ να επέστρεφε στην καρδιά της πόλης μέχρι το τέλος του χρόνου, αλλά με ασφάλεια. Και το πετύχαμε. Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, προσφέρουμε στους πολίτες περισσότερες επιλογές σε σύγχρονα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Προσθέτουμε παράλληλα 25 νέα οχήματα στον υπάρχοντα στόλο τραμ και προχωράμε το σχεδιασμό για την επέκταση προς Πειραιά, καθώς και την επέκταση του αμαξοστασίου στο Ελληνικό».

Τι γίνεται με Φάληρο και Πειραιά

Παράλληλα όπως φαίνεται βαίνουμε σε ευτυχές τέλος και για το έτερο θέμα του Τραμ στο άκρο προς Πειραιά. Εκεί, σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανολογείται για το τέλος Νοεμβρίου η παράδοση της μετατοπισμένη γραμμής στο Φάληρο από την Περιφέρεια Αττικής στη ΣΤΑΣΥ.

Εφόσον λυθεί και το θέμα του κτιρίου στην Ομηρίδου Σκυλίτση από το Δήμο Πειραιά (με την μερική του κατεδάφιση), ανοίγει ο δρόμος για την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης προς Πειραιά μέχρι το τέλος του έτους.

Η επέκταση του μέσου μέχρι τον Πειραιά θα επεκτείνει το δίκτυο κατά 5,4χλμ, μέχρι το κέντρο και το λιμάνι της πόλης, με μία μονή κυκλική γραμμή που θα συνδέεται με τους μελλοντικούς σταθμούς Μετρό “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο”, μεταμορφώνοντας τις μετακινήσεις προς το μεγάλο λιμάνι της χώρας.

Exit mobile version