Γέμισαν οι δρόμοι και η αγορά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από το πρωί του Σαββάτου, καθώς οι καταναλωτές βγήκαν να κάνουν τα ψώνια τους με σύμμαχο τον καλό καιρό. Επί ποδός βρίσκεται και η Ελληνική Αστυνομία καθώς σε αλυσίδες καταστημάτων επί της οδού Τσιμισκή συνεχίζουν να σχηματίζονται ουρές. Οι αστυνομικοί προχωρούν σε συστάσεις προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός αλλά και σε ελέγχους για να διαπιστώσουν αν οι καταναλωτές έχουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά μαζί τους.
Στην πλειοψηφία τους, οι ουρές σχηματίζονται από νέους κυρίως σε μεγάλα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, ενώ σε πολλές περιπτώσεις και πάρα τις προσπάθειες οι απαραίτητες αποστάσεις πάνε… περίπατο. Αξίζει να σημειωθεί, ότι πολύ διαφορετική είναι η εικόνα σε μικρότερες επιχειρήσεις με τους καταναλωτές να είναι σημαντικά λιγότεροι.
SMS στο 2
Οι καταστηματάρχες που δεν επιθυμούν να επιβαρυνθούν με το κόστος του sms μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή e-καταναλωτής της Γεν. Γραμ. Εμπορίου του υπ. Ανάπτυξης, που είναι δωρεάν. Ως το τέλος της ημέρας αναμένεται να ανέβει και σχετική επιλογή για τα ραντεβού του click inside. Ο καταναλωτής εκτός της ηλεκτρονικής ειδοποίησης που θα πρέπει να έχει μαζί του ώστε να πιστοποιείται το ραντεβού θα πρέπει είτε να στείλει sms με τον κωδικό 2 στο 13033 είτε να συμπληρώσει το ειδικό έντυπο. Το click away θα ισχύσει για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες καταστημάτων του λιανικού εμπορίου. Πρόκειται για τη διαδικασία αγοράς ή παραγγελίας προϊόντος Online ή μέσω τηλεφώνου και την παραλαβή έξω απ’ το κατάστημα με τη δυνατότητα πληρωμής μέσω POS.