Αεροσκάφος Ιωάννινα: Οι δυνάμεις επίγειες και εναέριες έχουν ενισχυθεί, δύσβατα σημεία ελέγχονται με drones του στρατού και της Πυροσβεστικής ενώ πέρα από την περιοχή του Ζαγορίου έρευνες γίνονται και στο Μιτσικέλι.
Οι πρωινές πληροφορίες που μεταφέρθηκαν ότι κυνηγός εντόπισε συντρίμμια του αεροσκάφους στην περιοχή του Δίκορφου και η λεπτομερής περιγραφή που δόθηκε, τελικά δεν έχουν καμία απολύτως βάση. Ο άνθρωπος που έδωσε τις πληροφορίες μίλησε με τις αρχές σύμφωνα με το epiruspost.gr, και η αρχική βεβαιότητα έγινε «νόμιζα ότι ήταν συντρίμμια». Η κινητοποίηση ήταν μεγάλη έληξε όμως άδοξα. Η έρευνα ξεκινά ουσιαστικά από το μηδέν με σύμμαχο όμως αυτή την φορά τις άριστες καιρικές συνθήκες.
Οι δυνάμεις επίγειες και εναέριες έχουν ενισχυθεί, δύσβατα σημεία ελέγχονται με drones του στρατού και της Πυροσβεστικής ενώ πέρα από την περιοχή του Ζαγορίου έρευνες γίνονται και στο Μιτσικέλι. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι έρευνες επικεντρώνονται στην περιοχή Καβαλάρι, μεταξύ Δίκορφου και Ελάτης.
Οι δυνάμεις του Πυροσβεστικού Σώματος συνεχίζουν να επιχειρούν με 45 Πυροσβέστες και 20 οχήματα ως κάτωθι:
• 31 Πυροσβέστες με 13 οχήματα από την ΠΕΠΥΔ Ιωαννίνων καθώς και από τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες: 1ος Π.Σ. Ιωαννίνων, Π.Υ. Άρτας, Π.Υ. Ηγουμενίτσας, Π.Κ. Μηλιωτάδων και Π.Κ. Μετσόβου,
• 12 Πυροσβέστες με έξι (6) οχήματα των Ορειβατικών Ομάδων Έρευνας & Διάσωσης (Ο.Ο.Ε.Δ.) της 2ης, 5ης και 8ης ΕΜΑΚ, καθώς και
• Δύο (2) Πυροσβέστες με ειδικό ερπυστριοφόρο όχημα για έρευνα στα χιονοσκεπή σημεία της περιοχής.
Παράλληλα έχουν κινητοποιηθεί:
• ένα (1) E/Π Super Puma, ένα (1) E/Π Sikorsky (S-55), ένα (1) Α/Φ C-130 και ένα (1) Α/Φ CL-415 της Πολεμικής Αεροπορίας
• δυο (2) ομάδες πεζοπόρων τμημάτων του Ε.Σ.
• ισχυρή δύναμη της ΕΛΑΣ
• το ΕΚΑΒ και
• Εθελοντές
Υπενθυμίζεται ότι το αεροσκάφος αναχώρησε στις 31 Ιανουαρίου από την Κοζάνη με προορισμό τα Ιωάννινα, απ’ όπου και επρόκειτο να επικοινωνήσει μέσω ασυρμάτου. Το στίγμα του ωστόσο χάθηκε στο ύψος της Δρακόλιμνης, κοντά στο χωριό Μηλιωτάδες Ζαγορίου, σε απόσταση 5-7 μίλια ΒΑ από τα Ιωάννινα. Σύμφωνα με τοπικά μέσα, ο χειριστής του αεροσκάφους ήταν ο Αμάρ Ιμπραχίμ, εκπαιδευόμενος πιλότος από το Ιράκ. Πρόκειται για έναν από τους περίπου 100 εκπαιδευόμενους πιλότους από το Ιράκ που διαμένουν σήμερα στην πόλη της Κοζάνης, ο οποίος έκανε την πρώτη του ατομική πτήση, χωρίς συνεπιβάτη, στις 28 Ιουλίου του 2020.