Σαράντα δύο άτομα συμμετείχαν σε πάρτι που διοργανώθηκε σε διαμέρισμα στην περιοχή της Κυψέλης. Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος για παράβαση των μέτρων αποτροπής διάδοσης του κορονοϊού, ενώ του επιβλήθηκε και πρόστιμο 3.000 ευρώ. Παράλληλα, επιβλήθηκαν 42 πρόστιμα των 300 ευρώ στους συμμετέχοντες, για παραβίαση περιορισμού κίνησης και μη χρήση μάσκας κατά περίπτωση.
Σημειώνεται ότι χθες, Τρίτη 2 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκαν σε όλη την Ελλάδα 65.739 έλεγχοι, από τους οποίους οι 4.535 στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Βεβαιώθηκαν συνολικά 1.782 παραβάσεις και πραγματοποιήθηκαν 15 συλλήψεις.
Δεκάδες πρόστιμα σε καταστήματα
Συνολικά, σε 13 καταστήματα σε όλη την Αττική επιβλήθηκαν πρόστιμα για παραβίαση των μέτρων για τον κορονοϊό. Στην πλειοψηφία τους, τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε ιδιοκτήτες μπαρ – καφέ που είχαν παραβιάσει τα μέτρα, ενώ συνελήφθησαν και 3 άτομα που λειτουργούσαν παράνομα οίκο ανοχής στην Καλλιθέα. Εντατικοποιούνται οι έλεγχοι και σε περιπτώσεις που πελάτες παραμένουν σε καταστήματα εστίασης τα οποία θα έπρεπε να λειτουργούν μόνο με take away υπηρεσίες. Για παρουσία πελατών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους επιβλήθηκαν πρόστιμα των 3.000 ευρώ σε τέσσερα εστιατόρια και δύο ψητοπωλεία στην Αττική.
Θεσσαλονίκη: Διοργανώνουν «κορονο-πάρτι» σε βίλες Airbnb
Συγκεκριμένα, παρότι στις 20 Αυγούστου η Airbnb ανακοίνωσε το τέλος των πάρτι στα ακίνητα που είναι διαθέσιμα μέσω της πλατφόρμας της, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αψηφούν την απαγόρευση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του thesstoday.gr στη Θεσσαλονίκη το τελευταίο διάστημα το φαινόμενο των πάρτι κορoνοϊού «βρίσκεται εκ νέου σε έξαρση», καθώς μέσα σε λίγες ημέρες η ΕΛ.ΑΣ. έχει προχωρήσει σε συλλήψεις και βεβαιώσεις προστίμων σε διοργανωτές και συμμετέχοντες για παραβίαση των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Ανδρέας Χίου, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων, τα πάρτι πραγματοποιούνται κρυφά από τους ιδιοκτήτες καθώς, οι διοργανωτές μισθώνουν το ακίνητο λίγες ώρες πριν από την άφιξή τους στον χώρο, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην υπάρχει καν η διαπροσωπική επαφή με τον διαχειριστή του ακινήτου και συνεπώς, να μην αντιλαμβάνεται τις προθέσεις του πελάτη.