Ξεκίνησε τη Δευτέρα (8/2) η φάση του bootcamp στο MasterChef 5. Οι διαγωνιζόμενοι που κατάφεραν να πάρουν δύο ”ναι” βρέθηκαν μπροστά στους κριτές και προσπάθησαν να κάνουν πιάτα που θα εντυπωσιάσουν ώστε να τους κερδίσουν για δεύτερη φορά και να μπουν στο σπίτι. Όλοι τους είχαν 60 λεπτά προκειμένου να ετοιμάσουν το τέλειο πιάτο που θα τους οδηγούσε και στην επόμενη φάση του ριάλιτι. Μετά το τέλος της πρώτης φάσης, οι κριτές κάλεσαν, έναν – έναν τους παίκτες προκειμένου να δοκιμάσουν.
H αγωνία χτύπησε κόκκινο για τους συμμετέχοντες, καθώς σε λίγη ώρα θα γνώρισαν και την απόφαση των τριών κριτών. Ακολούθησε η σύσκεψη του Πάνου Ιωαννίδη με τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο. Οι κριτές πέρασαν ένα παίκτη απευθείας στο σπίτι του “Masterchef 5” και αυτός ήταν ο Αλέξανδρος Ακριτίδης, ενώ τρεις διαγωνιζόμενοι αποχώρησαν οριστικά από το παιχνίδι – ανάμεσά τους και ο “σωσίας” του Λεωνίδα Κουτσόπουλου.
MasterChef 5 παίκτες: Τα ”γαλλικά” του Ζερόπ
Στο επεισόδιο της Τρίτης αρκετοί παίκτες ήταν αυτοί που ξεχώρισαν ωστόσο μερικοί έκλεψαν τις εντυπώσεις και για κάποιους επιπλέον λόγους. Ανάμεσά τους και ένας διαγωνιζόμενος που συγκίνησε στην πρώτη φάση το τηλεοπτικό κοινό με την ιστορία του, καθώς έχασε τον πατέρα του λίγο καιρό πριν δηλώσει συμμετοχή στο «MasterChef 5».
Ο Ζερόπ κλήθηκε να μαγειρέψει με αντίπαλο τον μάγειρα που βρέθηκε πλάι του στον πάγκο και το καλύτερο πιάτο θα έπαιρνε την ποδιά. Ο μάγειρας φαίνεται πως εκνευρίστηκε, καθώς ένας παίκτης από τον εξώστη βοηθούσε τον αντίπαλό του στη διαδικασία. «Είναι ένας μορφονιός εδώ πέρα που είναι έτσι λίγο μαλ@@@ς και εριστικός» είπε και συνέχισε εμφανώς εκνευρισμένος: «Από τη μία χαίρομαι αν κοπώ που δεν θα είμαι στο σπίτι, γιατί πραγματικά είναι αυτός πολύ μα@@κ@ς».
Οι κριτές του «MasterChef 5» δοκίμασαν τα πιάτα των δύο παικτών και πραγματικά απογοητεύτηκαν με την απόδοσή τους. Όπως είπαν χαρακτηριστικά, αν δεν έπρεπε να επιλέξουν ένα από τα δύο πιάτα, τότε δεν θα έδιναν σε κανέναν ποδιά. Ωστόσο, όπως είπε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος, με τέτοιες προσπάθειες όποιος παίκτης και να έμπαινε στο σπίτι θα ήταν από τους πρώτους υποψήφιους προς αποχώρηση. Ωστόσο, ο Ζερόπ φαίνεται πως κέρδισε στις λεπτομέρειες και πήρε την πολυπόθητη ποδιά.
MasterChef 5: Σε τρελά κέφια ο Κοντιζάς
Σε τρελά κέφια ο κριτής του MasterChef 5 Σωτήρης Κοντιζάς τη δεύτερη ημέρα των Bootcamp, που θα κρίνουν την τελική 20άδα του διαγωνισμού. Τα πράγματα δείχνουν να ξεκαθαρίζουν καθώς πλησιάζουμε στην είσοδο στο σπίτι του «MasterChef 5». Με την έναρξη της δεύτερης φάσης των Bootcamp τη Δευτέρα, μαγείρεψαν οι πρώτοι 14 υποψήφιοι, από το σύνολο των 28, που έλαβαν τα 2 «ναι» από τους κριτές.
Το βράδυ της Τρίτης ήταν η σειρά των υπολοίπων να κάνουν την καλύτερή τους προσπάθεια, με έπαθλο μια ποδιά και ένα εισιτήριο στο σπίτι του «MasterChef 5». Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής, το παιχνίδι εισέρχεται στο κύριο μέρος του διαγωνισμού, όπως το έχουμε γνωρίσει τα τελευταία χρόνια. Όσο περίμενε τους διαγωνιζόμενους να ολοκληρώσουν τα πιάτα τους, ο Σωτήρης Κοντιζάς αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του στο τραγούδι. Στο στιγμιότυπο, που ανέβασε ο επίσημος λογαριασμός του «MasterChef 5, ο σεφ ακούγεται να σιγοτραγουδά αρχικά το κομμάτι «Ντροπή σου», εναλλάσσοντάς το με ένα ρεφρέν του τραγουδιού «Έτσι Ξαφνικά».
MasterChef 5 – Αντώνης Vs Γιώργος: Ποιος πήρε τη λευκή ποδιά;
Ο Αντώνης και ο Γιώργος διαχειρίστηκαν τα υλικά που είχε το mystery box, για να φτιάξουν μέσα σε μία ώρα το πιάτο που θα τους στείλει στο σπίτι του MasterChef 5. Συγκεκριμένα ο Γιώργος ετοίμασε τραχανότο, ενώ ο Αντώνης κόκορα, τον οποίο συνόδευσε με τραχανά. Ο Γιώργος χρησιμοποίησε παρόμοια τεχνική με αυτή του ριζότο, για να φτιάξει τραχανότο, κάτι που ο ειδικός στο ριζότο, Πάνος Ιωαννίδης, αλλά και ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος το βρήκαν εξαιρετική ιδέα, με τον Σωτήρη Κοντιζά να έχει αντίθετη άποψη.
Ωστόσο ο Αντώνης ήταν ο τελικός νικητής της αναμέτρησης, κερδίζοντας τα εύσημα από τους κριτές για τον πολύ ζουμερό κόκορα που μαγείρεψε. Ο Αντώνης είναι κάτοχος της πέμπτης ποδιάς και το ταξίδι του στις κουζίνες του MasterChef δεν ολοκληρώνεται στα Bootcamp.