Η Tesla κατέχει σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της όσον αφορά τη χαμηλότερη πληρωμή για τις μπαταρίες λιθίου και την κατοχή χαμηλότερου κόστους πακέτων μπαταριών EVs, σύμφωνα με νέα έκθεση της Cairn Energy Research Advisors. Το πλεονέκτημα της Tesla οφείλεται όχι μόνο στην κλίμακα των λειτουργιών της, αλλά και στην αδιάκοπη επιδίωξη του Elon Musk για χαμηλότερο κόστος στις μπαταρίες. Οι μπαταρίες κατέχουν το υψηλότερο κόστος στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και είναι ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο η μέση τιμή συναλλαγής για ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν τον Φεβρουάριο ήταν 53.392 $ έναντι 40.472 $ για όλα τα νέα οχήματα, σύμφωνα με τον ιστότοπο αυτοκινήτων Edmunds.
από την Γεωργία Πολυτάνου
Συγκεκριμένα,οι μπαταρίες της Tesla κοστίζουν, κατά μέσο όρο, 187 $ ανά kWh, ενώ τα πακέτα της GM κοστίζουν 207 $ ανά kWh και η αυτοκινητοβιομηχανία δαπανά κατά μέσο όρο 246 $ ανά kWh για τα πακέτα των μπαταριών. Οι μπαταρίες της Tesla είναι 10% φθηνότερες από τις GM και 24% (φθηνότερες) από την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, επειδή ο κ.Musk και η ομάδα του έχουν μειώσει το κόστος την τελευταία δεκαετία,καθώς όσο χαμηλότερο είναι το κόστος, τόσο πιο προσιτά γίνονται τα αυτοκίνητα.
Tesla μπαταρίες: Μια μεγάλη επένδυση
Η GM σχεδιάζει να επενδύσει 22 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, αναπτύσσοντας το πρόγραμμα EV της, το οποίο περιλαμβάνει τη διάθεση του ηλεκτρικού Cadillac Lyriq. Τον επόμενο χρόνο, ένα εργοστάσιο μπαταριών που λειτουργεί από την GM και την LG Chem θα ανοίξει από στο Lordstown του Οχάιο. Καθώς αυτή η εγκατάσταση αυξάνει την παραγωγή μπαταριών Ultium, η GM αναμένεται να μειώσει σταθερά το κόστος EV. Μπορεί οι πωλήσεις των EVs να αυξάνονται, αλλά ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες δε διαθέτουν την αποδοτικότητα κόστους για να εισέλθουν στον ανταγωνισμό, παραδείγνματος χάριν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες κινούνται αργά αναφορικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η η Volkswagen ήδη κάνει τις απαιτούμενες επενδύσεις ια να καλύψει το κενό.