Πριν από το Πάσχα δεν θα ανοίξουν οι υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης, ξεκαθάρισε η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. «Αυτή τη στιγμή έχουμε εισήγηση των ειδικών για το άνοιγμα των λυκείων, εξετάζουμε συστηματικά με τους ειδικούς και το άνοιγμα των άλλων βαθμίδων», είπε στον ΑΝΤ1 ενώ απαντώντας στην ερώτηση αν το υπουργείο Παιδείας θα εισηγηθεί την άλλη εβδομάδα το άνοιγμα των υπόλοιπων βαθμίδων ήταν αρνητική. «Για πριν από το Πάσχα όχι. Ξεκίνησε το άνοιγμα των λυκείων, πηγαίνουμε βήμα βήμα. Δύο εβδομάδες μένουν μέχρι τις διακοπές του Πάσχα, συνεχίζεται κανονικά η τηλεκπαίδευση για τις άλλες ηλικίες», είπε η κ. Κεραμέως.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, από τη Δευτέρα 12 Απριλίου επαναλειτουργούν διά ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, όλης της χώρας, καθώς και οι λυκειακές τάξεις των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις. Παράλληλα, συνεχίζουν τη διά ζώσης λειτουργία τους οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, οι οποίες δεν έχουν κλείσει καθόλου από την αρχή της φετινής σχολικής χρονιάς.
Σχολεία με self test και μέτρα
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, τα self test είναι υποχρεωτικά δύο φορές την εβδομάδα για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Χωρίς το αποτέλεσμα του τεστ οι μαθητές δεν θα μπορούν να προσέλθουν στο μάθημα. Τα τεστ θα πρέπει να γίνονται Δευτέρα και Πέμπτη. Ως προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η διενέργεια self-test είναι υποχρεωτική για τους εκπαιδευτικούς ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη διενέργεια του τεστ στους μαθητές. Αν κάποιος κάνει μοριακό τεστ 24 με 48 ώρες πριν, τότε δεν χρειάζεται να κάνει το self test.
Όσον αφορά τα μέτρα για το άνοιγμα των σχολείων, είναι τα εξής:
η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,
σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
χρήση αντισηπτικών,
σχολαστικοί καθαρισμοί,
τακτικοί αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά,
ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.