Ιαπωνία κορονοϊός: Τα προϊόντα ανδρικού μακιγιάζ έχουν σημειώσει διψήφιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Από την πρώτη στιγμή που η Ιαπωνία ήρθε σε επαφή με τον δυτικό κόσμο δημιουργήθηκε μια σχέση απορίας για τις εκατέρωθεν επιλογές και διαχείριση της καθημερινότητας. Παρόλο το πέρασμα των ετών και των εκδυτισμό της ιαπωνικής κοινωνίας, οι επιλογές που κάνουν οι Ιάπωνες πολλές φορές μας αφήνουν άναυδους. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκει και η είδηση πως στην Ιαπωνία που πλήττεται από τον κορονοϊό και κάνει σκέψεις για εκ νέου αναβολή των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, οι άνδρες επιχειρηματίες αποφάσισαν πως πρέπει να μακιγιάρονται. Ενώ άλλες επιχειρήσεις έφθασαν στο χείλος της οικονομικής καταστροφής, κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής βλέπουν με χαρά την πελατειακή τους βάση να επεκτείνεται.
Οι Ιάπωνες επιχειρηματίες στα 40, 50 και 60 τους που είχαν μηδαμινό ενδιαφέρον για τα καλλυντικά πριν την πανδημία, πλέον επισκέπτονται όλο και περισσότερο την επιχείρηση του Τεζούκα, ελπίζοντας για μια καλύτερη εμφάνιση στις διαδικτυακές συναντήσεις τους. Μια μεγάλη εταιρεία προσωπικής φροντίδας, η Shiseido, λέει ότι τα προϊόντα ανδρικού μακιγιάζ έχουν σημειώσει διψήφιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι υπάλληλοι της εταιρείας έχουν παρόμοια εξήγηση: Οι άνδρες, που έρχονται αντιμέτωποι επανειλημμένα με την θέαση των προσώπων τους κατά τη διάρκεια διαδικτυακών συναντήσεων, θέλουν να βελτιώσουν αυτό που βλέπουν.
«Μια ελαφρώς καλύτερη εκδοχή»
«Πριν, οι περισσότεροι από τους πελάτες μας ήταν άνδρες στην εφηβεία και στα 20 τους, αλλά χάρη στην τηλεργασία έχουμε τώρα περισσότερους επιχειρηματίες», δήλωσε ο Τεζούκα. Σε αντίθεση με πολλούς νεότερους άνδρες, που θέλουν μια δραστική αλλαγή, οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες θέλουν να δείξουν μια ελαφρώς καλύτερη εκδοχή τους χρησιμοποιώντας μακιγιάζ, είπε. «Οι άντρες στα 40, 50 και 60 τους έρχονται σε μας επειδή αισθάνονται ότι πρέπει να μακιγιαριστούν», είπε. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό συμβαίνει επειδή οι επιχειρηματίες που εργάζονται από το σπίτι έχουν περισσότερες ευκαιρίες να δουν τα πρόσωπά τους κατά τη διάρκεια διαδικτυακών συναντήσεων και έτσι άρχισαν να ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμφάνισή τους.
Η ανδρική βιομηχανία ομορφιάς επεκτείνεται στην Ιαπωνία. Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Fuji Keizai Group, η ανδρική αγορά καλλυντικών αυξήθηκε από περίπου 600 δισεκατομμύρια γιεν (5,5 δισεκατομμύρια δολάρια) σε περίπου 623 δισεκατομμύρια γιεν (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια) από το 2018 έως το 2019. Οι ηλικιωμένοι επιχειρηματίες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στα κέντρα αισθητικής πιο συχνά από ό, τι οι 20άρηδες και 30άρηδες.