Αθήνα

°C

kairos icon

Πέμπτη

19

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / Καταγγελίες ηθοποιών: Τι απέγιναν όλες εκείνες οι ιστορίες;
ΕΛΛΑΔΑ

Καταγγελίες ηθοποιών: Τι απέγιναν όλες εκείνες οι ιστορίες;

Καταγγελίες ηθοποιών: Ο φόβος πως θα καταλήξουν στο συρτάρι, όπως και η υπόθεση της Σοφίας Μπεκατώρου, είναι πιο υπαρκτός από ποτέ...

“Στην θεατρική ιδιόλεκτο, όταν κλείνει ένα θέατρο αφήνουμε ένα φως ανοιχτό. Πως θα επιστρέψουμε. Και μια ένδειξη σεβασμού προς τα φαντάσματα του χώρου”, είχε γράψει σε μια συγκλονιστική ανάρτηση που έγινε viral, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Αργύρης Ξάφης. Ποιος όμως θα επιστρέψει μετά το τσουνάμι καταγγελιών που συνέτριψε τον χώρο της τέχνης, τον χώρο που “γεννήθηκε” για να λειτουργεί ως όαση μέσα στη ζόρικη καθημερινότητα; Το σίγουρο είναι, πως πολλά από εκείνους που το κοινό λάτρευε να αποκαλεί “ιερά τέρατα”, θα μείνουν στην απομόνωση “τιμωρημένοι” από εκείνους που εκστασιασμένοι τους χάριζαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα.

Κι ενώ η επιστροφή στην κανονικότητα είναι πιο κοντά από ποτέ και οι φιλότεχνοι αναμένουν να στηθούν ξανά μπροστά στο σανίδι, εύλογα ερωτάται κανείς τι συνέβη με αυτόν τον ορυμαγδό; Σε τι στάδιο βρίσκεται η έρευνα για τα ονόματα που σόκαραν το πανελλήνιο; Αν εξαιρέσει κανείς την εγκληματική υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη – ένα αρρωστημένο κεφάλαιο που ουδεμία σχέση έχει με τα περιστατικά παρενόχλησης, ψυχολογικής αλλά και εργασιακής βίας, τι απέγινε με όλα όσα μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των φυλλάδων; Όλα ξεκίνησαν από τα σπαρακτικά λόγια της Ζέτας Δούκα στην εκπομπή “Πάμε Δανάη”.

Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε ότι υπέστη λεκτική, ψυχολογική και σωματική βία από τον Γιώργο Κιμούλη, κατά τη διάρκεια της παράστασης «Πιο κοντά» (Closer), στο Θέατρο Αθηνών το 2008 – 2009, παγώνοντας τους πάντες. Μετά την περιγραφή της δικής της εμπειρίας κι ενώ ο πρωταγωνιστής απείλησε με μηνύσεις, και άλλες συνάδελφοί της αποφάσισαν να “σπάσουν” τη σιωπή τους. Μία εξ αυτών, η Κατερίνα Γερονικολού, προχώρησε σε νέα καταγγελία κατά του Γιώργου Κιμούλη, κάνοντας μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Άνοιξαν στόματα 

Πριν από μερικά χρόνια η Ευδοκία Ρουμελιώτη είχε μιλήσει για “αντισυναδελφική συμπεριφορά” του Γιώργου Κιμούλη, που την οδήγησε να αποχωρήσει από την παράστασή τους, ενώ η Κατερίνα Παπουτσάκη ανέφερε πως δεν θα συνεργαζόταν ξανά μαζί του. Όμως όπως φαίνεται μάλλον ο γνωστός πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης θα πρέπει να νιώθει τυχερός. Αφενός γιατί προέκυψαν για άλλους πολύ χειρότερα, άρα σχετικά γρήγορα η κουβέντα απομακρύνθηκε από τα δικά του κατορθώματα. Αφετέρου διότι όπως λένε έγκριτοι νομικοί οι σε βάρος του κατηγορίες δεν σχετίζονται με κακουργηματικού τύπου περιπτώσεις. Αυτό σημαίνει ότι εκτός απροόπτου δεν θα έχει κανένα πάρε-δώσε με τη Δικαιοσύνη. Ότι δεν θα συνταχθεί καν για εκείνον κάποιο κατηγορητήριο. Ο Κιμούλης που βρήκε μπόλικους υποστηρικτές, είχε πει πως μια μέρα θα “επανέλθει” και θα βγάλει την αλήθεια του…

https://www.youtube.com/watch?v=6B0X8fE0L4U

Μιλώντας στο OPEN η Φαίη Ξυλά ανέφερε,

 «Ήταν από τις πιο δύσκολες ίσως και η χειρότερη συνεργασία μου με τον Γιώργο Κιμούλη, όμως, έβαλα τα όριά μου. Διεκπαιρώθηκε η συνεργασία πάρα πολύ δύσκολα χωρίς να μιλάμε καν μεταξύ μας, καμία επαφή. Ήταν ψυχοφθόρα. Δεν είναι ευχάριστες αυτού του είδους οι συνεργασίες. Εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι. Όλα αυτά που περιγράφει η Ζέτα Δούκα είναι καταδικαστέα».

Συγκλονιστική και η Κατερίνα Λέχου: 

Τζένη Μπότση, Αγγελική Λάμπρη και Λουκία Μιχαλά

Ακολούθησαν τρεις από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς τους. Τζένη Μπότση, Αγγελική Λάμπρη και Λουκία Μιχαλά κατήγγειλαν πασίγνωστο ηθοποιό και σκηνοθέτη. Μετά το εξώδικο ωστόσο που έφτασε σε όλα τα ΜΜΕ, η υπόθεση “ησύχασε” δυστυχώς, ενώ πρόσφατα έγινε γνωστό πως η Google υποχρεώθηκε να αφαιρέσει όλες τις αναρτήσεις που αφορούν τον Κώστα Σπυρόπουλο. “Ο εντολέας μας δεν είναι υπόλογος ούτε κατηγορούμενος σε καμία ποινική ούτε αστική διαδικασία και ούτε μπορεί να καταστεί και ούτε θα καταστεί και κατά συνέπεια τα εν λόγω σχόλια και δημοσιεύματα, εκτός του ότι είναι ανήθικα και χυδαία, είναι και ψευδή και αβάσιμα και καταδεικνύουν την εμπάθεια και την εμμονή προς το πρόσωπο του εντολέως μας”, ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία.

https://www.youtube.com/watch?v=a0ibWZr0Y7w

Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και Λένα Δροσάκη

Η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Λένα Δροσάκη κατήγγειλαν επωνύμως στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών έναν από τους πιο αγαπημένους κωμικούς της εποχής, για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας. Η κατάσταση του Πέτρου Φιλιππίδη πάλαι πότε δημοφιλέστατου ηθοποιού και σκηνοθέτη, μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί μόνο με τιμωρία αρχαίας ελληνικής τραγωδίας.  Η ύβρις του είχε αποκαλυφθεί από όταν μεσουρανούσε ακόμα στην τηλεόραση και το θέατρο. Επαιρόταν ότι ήταν ο καλύτερος ηθοποιός της γενιάς του, ότι οι σειρές που έχει κάνει «έχουν σκίσει» και ότι θα έπρεπε να τον καλούν περισσότερο στα κανάλια.

Και πίσω από τη λάμψη και την έπαρση, ο Φιλιππίδης συνέχιζε τη σκοτεινή του δράση: από υβριστικές επιθέσεις και ξυλοδαρμούς συναδέλφων έως προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, σεξουαλικές παρενοχλήσεις, ακόμα και απόπειρες βιασμού. Έστω και αργά, όμως, η αλήθεια αποκαλύφθηκε. Με όλα αυτά να έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας, στην περίπτωση ενός τόσο λαμπερού «αστεριού» του θεάτρου και της τηλεόρασης , η πτώση ήταν τόσο απότομη και βαθιά σαν να έπεσε κομήτης στον καλλιτεχνικό χώρο. Οι πόρτες έκλεισαν, οι παλιοί φίλοι τον εγκατέλειψαν. Ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τις καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση, αλλά είναι αντιμέτωπος με βαρύτατες “κατηγορίες”.  Ο ηθοποιός που ελέγχεται για δύο απόπειρες βιασμού και έναν βιασμό αναμένεται να παραδώσει έγγραφες εξηγήσεις στον εισαγγελέα τη Μεγάλη Τρίτη.  Νομικοί κύκλοι εκτιμούν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να μην ασκηθεί ποινική δίωξη σε βάρος του ηθοποιού, ο οποίος βέβαια αρνείται όλες τις κατηγορίες.

Υπενθυμίζεται ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης εξέδωσε διά του δικηγόρου του ανακοίνωση μέσω της οποίας ζητούσε να μην τηλεδικαστεί, με το όνομά του να μην πρωταγωνιστεί πια στα site που φοβήθηκαν τις “μάχες” στα δικαστήρια, όμως οι καταγγελίες πλήθαιναν και ήταν αδύνατον να μην καλυφθούν…

Η ανάγκη είναι ο εχθρός της ελευθερίας

Περιγράφοντας την συνεργασία του με τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο ηθοποιός Γιώργος Ψάλτου σου προκαλούσε ανατριχίλα με την περιγραφή του. «Καθόμουν γιατί η ανάγκη είναι ο εχθρός της ελευθερίας», είπε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τις περιγραφές του κ. Ψάλτου, ο κ. Φιλιππίδης συνέχισε να τον χτυπά την ώρα παράστασης, ενώ προσπάθησε να τον βγάλει και τρελό. Οι πρακτικές του άλλαζαν κατά τη διάρκεια της σεζόν, από χτυπήματα με τηλέφωνο στον ώμο, μέχρι σπρωξιές και γονατιές. Για τον γνωστό ηθοποιό, ο κ. Ψάλτου υποστήριξε πως ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεται στο χώρο του θεάτρου είναι ένας τρόπος ηγεμονικός.

Η παράσταση συνεχίστηκε και για δεύτερη χρονιά με την κατάσταση να έχει ηρεμήσει σε έναν βαθμό ώσπου περί τα τέλη της τρίτης παράτασης που είχε λάβει η παράσταση, ο κ. Φιλιππίδης χτύπησε ανελέητα τον κ. Ψάλτου έξω από το καμαρίνι του με αρκετούς συναδέλφους να προσπαθούν να τον ηρεμήσουν. Κι όμως, η σοκαριστική περιγραφή επιβεβαιώθηκε και από τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση…

Παύλος Χαϊκάλης

Η Ηλιάνα Αραβή την οποία γνωρίσαμε στο σήριαλ «Τατουάζ» κατήγγειλε ότι στα 17 της χρόνια έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από πασίγνωστο κωμικό ηθοποιό, στη δραματική σχολή που φοιτούσε. Την επόμενη μέρα, έπεσε σαν “κεραυνός” η εμφάνιση του Παύλου Χαϊκάλη στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, μέσω της οποίας ο μεγάλος κωμικούς με τους φανατικούς θαυμαστές, ζήτησε δημόσια συγγνώμη από την ίδια την Αραβή και την οικογένειά της… Το θέατρο, είχε πια “μολυνθεί”.

Sky Maddas: Μηνύματα στη φόρα

Mετά την Ηλιάνα Αραβή, αναρτήθηκε στο Twitter από την Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό και σεναριογράφο, Sky Maddas μια ακόμη καταγγελία.  Στην ανάρτησή της αποκαλύπτει μηνύματα από τον Παύλο Χαϊκάλη, τα οποία όπως υποστηρίζει, της έστελνε ο ηθοποιός το 2011, όταν εκείνη ήταν ανήλικη. Στο πρώτο της tweet η Sky Maddas έγραψε: «Αύγουστος του 2011. Χτυπάει το μέσεντζερ και βλέπω το όνομα του κ. Χαϊκάλη. Είχα ταχυπαλμία, Από μικρή ήθελα να γίνω ηθοποιός και εκείνη την περίοδο έβλεπα φανατικά το 50-50, μια από τις αγαπημένες μου ελληνικές σειρές μέχρι και σήμερα».

«Ντράπηκα αλλά αναρωτιόμουν τι να απαντήσω σ’ αυτά τα μηνύματα που έλαβα. Σκεφτόμουν τι να γράψω να μην προσβάλλω τον κ. Χαϊκάλη. Σκεφτόμουν και σε ποιες φωτος μου αναφερόταν. Γιατί φωτό με κιλοτάκια δεν είχα ανεβάσει ποτέ σε κανένα σόσιαλ μου μιντια», συνεχίζει σε επόμενη ανάρτησή της η ηθοποιός και σεναριογράφος.

Θυμήθηκα πόσο άσχημα είχα νιώσει…

Ο ηθοποιός φαίνεται να της στέλνει μηνύματα με αφορμή μια φωτογραφία που είχε ανεβάσει στο Facebook. «Είχα ανεβάσει φωτογραφίες μιας φίλης μου με μαγιό το καλοκαίρι του 2011 και είχα ανεβάσει μια φωτό με τα πόδια μου για να δείξω το χρώμα που έκανα. Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος με έβλεπε σαν αντικείμενο του σεξ», εξηγεί η Sky Maddas. «Είδα το βίντεο με τον κ. Χαϊκάλη και τον κ. Φιλιππίδη να κοροϊδεύουν αισχρά τα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης/βιασμού στο τουίτερ. Τότε θυμήθηκα αυτά τα μηνύματα. Θυμήθηκα πόσο άσχημα είχα νιώσει, πόσο ντράπηκα, πόσο δεν ήθελα να προσβάλω τον πολύ ηθοποιό», καταλήγει η ηθοποιός κάνοντας αναφορά στο βίντεο που έκανε τον γύρο του Διαδικτύου με τον Πέτρο Φιλιππίδη και τον Παύλο Χαϊκάλη.

 

Καταγγελίες ηθοποιών: Άνθης – Στραβοπόδης, μια υπόθεση που κατέληξε στο… αρχείο 

Το δρόμο προς το αρχείο πήρε όμως και η δικογραφία που είχαν σχηματίσει οι εισαγγελικές αρχές σε βάρος του ηθοποιού Νίκου Στραβοπόδη και η οποία αφορούσε στο καταγγελλόμενο βιασμό του Δημήτρη Άνθη. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η ανάκριση για τη συγκεκριμένη υπόθεση ολοκληρώθηκε με τυπική κλήση του ηθοποιού. Την εξέλιξη αυτή σηματοδότησε κατά τις ίδιες πληροφορίες, το γεγονός πως ο 38χρονος μηνυτής άλλαξε την ημερομηνία του βιασμού που κατήγγειλε κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του ενώπιον της ανακρίτριας που χειρίζεται την υπόθεση. Συγκεκριμένα, φέρεται να ανέφερε πως τα γεγονότα που κατήγγειλε έγιναν το 2005 και όχι το 2006 όπως αρχικά είχε αναφέρει. Ως εκ τούτου, το αδίκημα που κατήγγειλε έχει υποπέσει σε παραγραφή.

Πλέον μετά και την τυπική κλήση του κατηγορούμενου ηθοποιού από την ανακρίτρια, αυτό που απομένει είναι το δικαστικό συμβούλιο να επικυρώσει την αρχειοθέτηση της συγκεκριμένης δικογραφίας, κλείνοντας έτσι την όλη υπόθεση. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ο Στραβοπόδης έχει αρνηθεί την κατηγορία υποστηρίζοντας πως με τον μηνυτή του είχε συναινετική σεξουαλική επαφή.

https://www.youtube.com/watch?v=OGCXj9oEQ00

Τι συμβαίνει στο θέατρο;

Όταν πριν από χρόνια ο μεγάλος Δημήτρης Χορν παραχώρησε σε μια νεαρή τότε δημοσιογράφο, συνέντευξη, αυτή το χαρακτήρισε «ιερό τέρας» του θεάτρου. Γνωστός για το φλεγματικό του χιούμορ, ο ηθοποιός της απάντησε χαμογελώντας: «Τέρας ναι, ιερό σε καμία περίπτωση». Δεκαετίες μετά από εκείνη την συνάντηση, η λέξη «τέρας» κυκλοφορεί συνεχώς τις τελευταίες εβδομάδες στον θεατρικό χώρο ως προσδιορισμός για συγκεκριμένους ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Όμως «το θέατρο ΔΕΝ είναι έτσι. Η λίστα με αυτούς που έχουν κακοποιήσει είναι πολύ, πολύ μικρότερη από τη λίστα αυτών που ΔΕΝ έχουν κακοποιήσει» είπε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης υπογραμμίζοντας πως «το θέατρο είναι γεμάτο κυρίως από υπέροχους ανθρώπους, άντρες και γυναίκες με ταλέντο, πνεύμα και ψυχή».

«…Ολη η γενιά μας να πει ένα μεγάλο συγγνώμη στους νεότερους για λάθη που κι εμείς παραλάβαμε ή συνεχίσαμε, και οι νεότεροι να δώσουν αυτή τη συγγνώμη και να προχωρήσουμε ξανά όλοι μαζί», πρότεινε ο Δημήτρης Καταλειφός με ανάρτησή του στο Facebook μετά τις πρώτες κιόλας καταγγελίες για τις συμπεριφορές στο θέατρο. Ο Αντώνης Καφετζόπουλος με δική του ανάρτηση επισήμανε ότι όλα αυτά «δεν συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στο θέατρο. Συμβαίνουν εδώ και δεκαετίες». Τόνισε μάλιστα ότι «κι ο Μπέργκμαν στις μέρες μας και άλλα ιερά τέρατα, δικά μας και ξένα, θα πρέπει επιτέλους να ιδωθούν και κάτω από το σημερινό φως. Το 1650 καίγαν γυναίκες με ασήμαντες αφορμές. Στις μέρες μας μόνο φρίκη φέρνει μια τέτοια σκέψη».

Καταγγελίες ηθοποιών: Μια ακόμα ηθοποιός περιγράφει τα όσα πέρασε από τον Παύλο Χαϊκάλη – “Ο πατέρας μου πήγε να τον σκοτώσει”

https://www.youtube.com/watch?v=Z_3c12M3EsY

Τελικά είναι θέμα γενιάς;

«Νιώθω οργή, θλίψη και αηδία», λέει στην «Κ» η Ελένη Ανουσάκη. Από μικρή στα θεατρικά παρασκήνια, κόρη της Μαλαίνας Ανουσάκη και του τενόρου Ευάγγελου Ανουσάκη, διαβεβαιώνει ότι «δεν έχω δει τέτοια πράγματα στο θέατρο. Είδα φλερτ, αν και εμένα δεν με φλέρταραν εξαιτίας της μητέρας μου, που ήταν σπουδαία ηθοποιός, και ακόμη γιατί παντρεύτηκα νωρίς. Δεν με έφερε κανένας συνάδελφος σε δύσκολη θέση. Οταν δεν τα κατάφερνα στην πρόβα, οι σκηνοθέτες μού λέγανε Ελενάκι, θα προσπαθήσεις. Τον Κουν τον γνώρισα στο θέατρο Ντορέ το 1954. Ημουν μικρούλα και κάποιος τεχνικός πήγε να με πειράξει. Δεν φαντάζεστε πώς αντέδρασε ο Κουν όταν του το είπε αμέσως ο Γιώργος Φούντας. Στο θέατρο δεν είδα ποτέ κάτι παραπάνω από ό,τι επιτρέπει η ηθική της λογικής. Είδα αγάπες, ζήλιες για ρόλους που μπορεί να σου έφαγε ένας συνάδελφος, είδα θαυμασμό, τριαντάφυλλα, αλλά όχι αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Είμαι οργισμένη. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την τραγική θέση της κ. Παπαχαραλάμπους, την οποία δεν γνωρίζω αλλά την τιμώ. Λυπάμαι πραγματικά. Οσοι βίωσαν τέτοιες καταστάσεις να πάνε στα δικαστήρια, να προβούν σε μηνύσεις».

man in blue shirt and yellow pants sitting on floor

«Πενήντα χρόνια στο θέατρο δεν έχω ακούσει τέτοιες καταστάσεις»

Το επιβεβαιώνει και η Αννα Φόνσου. «Δεν μου ρίχτηκε κανείς στη σκηνή, ούτε με κλώτσησε, και λυπάμαι για ό,τι ακούω». Ωστόσο, τα χαστούκια που έριξε ο Κώστας Χατζηχρήστος στον Θανάση Βέγγο στον «Ηλία του 16ου», ο τελευταίος δεν τα ξέχασε ποτέ. Η σκηνή γυρίστηκε πολλές φορές και ο Βέγγος έφυγε άρρωστος από το γύρισμα. Εκτοτε δεν θέλησε να συνεργαστεί ξανά με τον Χατζηχρήστο, ούτε και ξαναμίλησαν ποτέ.

Σε μια εποχή που οι εργασιακές συνθήκες ήταν πολύ σκληρότερες, θα ήταν ίσως άδικο να χρεώσει κανείς στους δημοφιλείς κωμικούς ότι εσκεμμένα συμπεριφέρθηκαν με σκληρότητα. Υπάρχουν όμως και περιστατικά που ξεπερνούν κάθε όριο. Οπως αυτό του 1971, με το τσιγάρο που έσβησε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στο πρόσωπο του φροντιστή Παντελή Παλιεράκη: Οι τεχνικοί την περίμεναν ώρες για τα γυρίσματα της ταινίας «Αλίκη δικτάτωρ» με τον Νίκο Γαλανό. Ο φροντιστής ενημέρωσε τον Φιλοποίμενα Φίνο κι εκείνος, καθώς φαίνεται, την επέπληξε. Η Βουγιουκλάκη έφθασε τελικά στο γύρισμα ενοχλημένη και όταν κατέβηκε από το αυτοκίνητο, έσβησε ένα τσιγάρο στο μάγουλο του Παλιεράκη.  Ετσι ξεκίνησε ένας κύκλος μηνύσεων και δικαστηρίων.

man holding his angkle

Παρεξήγηση τέλος

Μετά την «υπόθεση του τσιγάρου» πέρασαν αρκετά χρόνια που Παλιεράκης και Βουγιουκλάκη δεν ξανασυναντήθηκαν. Κάποια στιγμή, ειδώθηκαν στο νυχτερινό κέντρο «Ζυγός». Μόλις τον αντίκρισε, πήρε ένα τσιγάρο και κατευθύνθηκε προς το μέρος του. «Μην έρθεις, γιατί αυτή τη φορά θα στο σβήσω εγώ στο πρόσωπο το δικό σου», της είπε, ενώ εκείνη του απάντησε «άντε βρε σαχλαμάρα». Αγκαλιάστηκαν και η παρεξήγηση έληξε κάπως έτσι.

Ξεχάστηκε όμως άραγε ποτέ;

Όχι. Αυτή η φρικτή εθιμική τελετή υποδοχής ενός νέου ηθοποιού, με πρόσχημα τη σκληραγώγησή του σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο, θα αποτελέσει παρελθόν είτε με το καλό είτε με το “κακό”. Κανείς δεν ζήτησε αγαπητοί να φτιάξετε ανθεκτικούς στη βαρβαρότητα ηθοποιούς. Κανείς δεν ζήτησε τίποτε, παρά να μεταφέρετε την αστερόσκονή σας σε όλους εκείνους που σας κοιτούσαν στα μάτια, πιστεύοντας πως δεν θα καταφέρουν ποτέ να αγγίξουν το ταλέντο σας. Μα να ‘στε σίγουροι: Εκείνο το κομμάτι της ανθρώπινης φύσης που δεν ξεχνά ποτέ το κακό θα ζει για πάντα και θα κλείνει το φως σε κάθε “τέρας” που κακομεταχειριζόταν εκείνα τα νέα παιδιά, που αμήχανα ψαχούλευαν στο άγνωστο κάποιον να αναγνωρίσει το ταλέντο τους… ή έστω, τη δίψα τους για μια σταλιά φως, από αυτό που πάντα θα πιστεύουμε πως πηγάζει από τα ιερά θεμέλια της Τέχνης…

green textile on brown wooden floor
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις