Ο οίκος Dior επιλέγει την Ελλάδα για την παρουσία της νέας του κολεξιόν. Διοργανώνει ντεφιλέ στην Αθήνα στις 17 Ιουνίου για την κολεξιόν «Croisière 2022», όπως ανακοίνωσε σήμερα ο γαλλικός οίκος. «Ο Οίκος επέλεξε την Αθήνα, προορισμό εξαιρετικού χαρακτήρα, κοιτίδας του δυτικού πολιτισμού και των ευρωπαϊκών τεχνών, για την κολεξιόν Croisière 2022», έμπνευση της ιταλίδας σχεδιάστριας Maria Grazia Chiuri.
Το ντεφιλέ «θα συνεχίσει την μαγεία του σόου που δημιουργήθηκε το 2020 στο Λέτσε…στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας με απόλυτο σεβασμό των υγειονομικών μέτρων που βρίσκονται σε ισχύ», τονίζεται στην ανακοίνωση. Δεν διευκρινίζεται όμως χωρίς αν το show θα γίνει με προσκεκλημένους ή χωρίς. Η επιλογή του τόπου έχει ως στόχο την ανάδειξη «της δημιουργικότητας των τοπικών καλλιτεχνών και τεχνιτών», που έχουν πληγεί από την υγειονομική κρίση, διευκρινίζεται στην ανακοίνωση. Η κολεξιόν Croisière 2022 του Dior τιμά επίσης την εμβληματική φωτογράφιση στην Ακρόπολη πριν από 70 χρόνια για την ανάδειξη των δημιουργιών υψηλής ραπτικής του Christian Dior.
Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης: Nτεφιλέ με φυσική παρουσία τον Σεπτέμβριο
Tο Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής (CFDA), η αμερικανική συνδικαλιστική ένωση μόδας, ανακοίνωσε πως το διάστημα 8-12 Σεπτεμβρίου, το επόμενο προγραμματισμένο ντεφιλέ θα γίνει με φυσική παρουσία κοινού.Η επιστροφή στις εκδηλώσεις με την παρουσία κοινού θα οργανωθεί σε συμφωνία με τους υγειονομικούς κανόνες, που βρίσκονται σε ισχύ στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, τόνισε το CFDA, το οποίο αναμένει ότι ορισμένοι οίκοι θα συνεχίσουν να επιλέγουν μια διαδικτυακή παρουσίαση των νέων συλλογών τους.
Σχεδόν το σύνολο των δύο τελευταίων Fashion Week, τον περασμένο Σεπτέμβριο και Φεβρουάριο, διεξήχθη ψηφιακά, με ελάχιστους σχεδιαστές, όπως τον Κρίστιαν Σιριάνο ή τη Ρεμπέκα Μίνκοφ να οργανώνουν επιδείξεις ή παρουσιάσεις με φυσική παρουσία. Στις δύο αυτές σεζόν, το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής ενθάρρυνε τους δημιουργούς να προτιμούν την ψηφιακή μορφή παρά τις επιδείξεις με φυσική παρουσία, προκειμένου να αποφευχθούν οι κίνδυνοι διασποράς του νέου κορονοϊού.
Στις δύο αυτές σεζόν, το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής ενθάρρυνε τους δημιουργούς να προτιμούν την ψηφιακή μορφή παρά τις επιδείξεις με φυσική παρουσία, προκειμένου να αποφευχθούν οι κίνδυνοι διασποράς του νέου κορονοϊού. Ενθαρυμμένο από την εκστρατεία εμβολιασμού, που βρίσκεται σε εξέλιξη και το σταδιακό άνοιγμα της Νέας Υόρκης, το CFDA αναμένει μια σεζόν που θα «γιορτάσει το καλύτερο της αμερικανικής μόδας σε μορφές με φυσική παρουσία και μέσω διαδικτύου», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Στίβεν Κολμπ, σε ένα δελτίο Τύπου.