Καραμανλής: Η Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία σχεδιάστηκε το 2005 και δημοπρατήθηκε το 2017, αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων ετών.
Για την υπογραφή των συμβάσεων για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας και για τον Ε65 και τα χρονοδιαγράμματα των δύο σπουδαίων αυτών έργων μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής. Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι το χρονοδιάγραμμα για τη Γραμμή 4 του Μετρό είναι εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες μέσα στο καλοκαίρι και ολοκλήρωση του έργου μέσα σε οκτώ χρόνια. Αλλά και ο Ε65 ξεκινάει μέσα στο 2021 και ο χρόνος υλοποίησής του είναι τρία χρόνια. Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ο Ε65 χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Σημείωσε επίσης ότι η Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία σχεδιάστηκε το 2005 και δημοπρατήθηκε το 2017, αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων ετών, το οποίο θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών.
Με αφορμή την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους από σήμερα το πρωί, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε: «Στους κλειστούς χώρους και τα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να φοράμε όλοι μάσκα» και τόνισε ότι χρειάζεται προσοχή αυτή τη μεταβατική περίοδο. Σημείωσε ότι η Αστυνομία συνεχίζει τους ελέγχους στα μέσα μαζικής μεταφοράς, εκτιμώντας ότι η χρήση της μάσκας από τους επιβάτες είναι σχεδόν καθολική.
Αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια αναβάθμισης των μέσων μαζικής μεταφοράς. Κατ’ αρχάς για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις περίπου 600 ατόμων προσωπικού πεδίου (οδηγούς στα λεωφορεία και τεχνίτες στο Μετρό, ειδικότητες δηλαδή όπου υπήρχαν ελλείψεις). Και, δεύτερον, έχει αυξηθεί ο στόλος των λεωφορείων και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί (από 230 λεωφορεία που παρέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σήμερα κυκλοφορούν πάνω από 400) και στην Αθήνα έχει αυξηθεί κατά 50% (από λιγότερα από 900 λεωφορεία, σήμερα κυκλοφορούν περίπου 1.300).