ΔΩΔΩΝΗ: H εταιρεία απέσπασε την υψίστη διάκριση στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign
Άλλη μια χρυσή διάκριση ήρθε να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο της ΔΩΔΩΝΗ. Συγκεκριμένα, η εταιρεία στο πλαίσιο του καταξιωμένου θεσμού του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας, τα Lenovo RetailBusiness Awards 2021, διακρίθηκε με χρυσό στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign για την YouTube σειρά: «Η Παράδοση αλλιώς». Ειδικότερα, το βραβείο απονεμήθηκε τόσο στη ΔΩΔΩΝΗ όσο και στη διαφημιστική εταιρία Day6 Advertising που έχει επιμεληθεί την καμπάνια «H Παράδοση αλλιώς», η οποία κατέκτησε το πρώτο βραβείο της καλύτερης Social Media καμπάνιας στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη καμπάνια, ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της, καθώς οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να εμπνευστούν δημιουργικά παρακολουθώντας αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές με μικρές παραλλαγές, είτε διατηρώντας τη διαχρονική τους γεύση με μία πρωτότυπη και εντυπωσιακή εμφάνιση, είτε συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά για να προκύψει μία άλλη εκδοχή της κάθε παραδοσιακής συνταγής. Η Βίκυ Παπουτσάκη, Μarketing Manager της ΔΩΔΩΝΗ, δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση αυτή είναι πολύ σημαντική για εμάς, αφού προήλθε μετά από ψηφοφορία έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών. Η “Παράδοση Αλλιώς” είναι ένα project που ως ΔΩΔΩΝΗ αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή, βάλαμε όλη τη θετική μας ενέργεια και πολύ μεράκι, οπότε χαιρόμαστε πραγματικά που αυτό επιβραβεύεται. Το βραβείο αυτό μας εμπνέει και μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ακόμα περισσότερων δημιουργικών projects».
Τα LENOVO RETAILBUSINESS AWARDS διοργανώνονται από την DIRECTION και το περιοδικό RETAILBUSINESS. Ξεκίνησαν το 2002 και αποτελούν τον μεγαλύτερο θεσμό του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας, ενώ τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και πραγματοποιούνται με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).