Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

23

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / PLUS / Μυστικά ξενοδοχείων για πελάτες: Για να μην σε ενοχλήσει “κανείς” στις διακοπές σου
PLUS

Μυστικά ξενοδοχείων για πελάτες: Για να μην σε ενοχλήσει “κανείς” στις διακοπές σου

Μυστικά ξενοδοχείων για πελάτες: Απλά πράγματα, που κάποιοι αγνοούν

Τα ξενοδοχεία αποτελούν μέρος της περιπέτειας των ταξιδιών μας. Ωστόσο, για να διασφαλιστεί ότι τίποτα δε θα ενοχλήσει τις διακοπές μας, θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζουμε πολλά κόλπα σχετικά με αυτά.

Κάποιος μπορεί να πάρει το ίδιο δωμάτιο με εσάς για τη μισή τιμή.

Τα ξενοδοχεία είναι έτοιμα να νοικιάσουν τα τελευταία κενά δωμάτια φθηνότερα. Ωστόσο, δε θέλουν να δείξουν τέτοιες τιμές δημοσίως, επειδή υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποιος να κάνει κράτηση δωματίου με πλήρες κόστος την τελευταία στιγμή.

Ως εκ τούτου, τα δωμάτια εμφανίζονται σε τυφλούς ιστότοπους κρατήσεων: οι τιμές είναι χαμηλές και το όνομα του ξενοδοχείου εμφανίζεται μόνο μετά την πληρωμή. Βλέπετε μόνο τον αριθμό των αστεριών, τον τύπο δωματίου και τη λίστα των υπηρεσιών. Μπορείτε να επιλέξετε μόνο την περιοχή όπου θέλετε να μείνετε και η κράτηση δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Κάντε κράτηση για το δωμάτιό σας μετά τις 6:00 μ.μ. Είναι φθηνότερο από το πρωί.

Μπορείτε να διαπραγματευτείτε κατά την κράτηση δωματίου.

Τα ξενοδοχεία πληρώνουν συστήματα κράτησης έως και 30% σε προμήθειες, οπότε αν καλέσετε απευθείας στο ξενοδοχείο μπορείτε να πάρετε μια σημαντική έκπτωση, ειδικά αν δεν είναι αλυσίδα αλλά ένα μικρό ανεξάρτητο ξενοδοχείο.

Τα ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες.

Όταν κάνετε check in, ρωτήστε για τις δωρεάν υπηρεσίες που μπορείτε να λάβετε. Τα ξενοδοχεία παρέχουν συχνά στους επισκέπτες τους εμφιαλωμένο νερό, σίδερα και σεσουάρ μαλλιών, φορτιστές τηλεφώνου και επιτραπέζια παιχνίδια. Μπορεί επίσης να σας καλέσουν δωρεάν ταξί, να σας κλείσουν εισιτήρια για μια συναυλία ή ένα τραπέζι σε ένα εστιατόριο, να σας ξυπνήσουν την ακριβή ώρα ή να καλέσουν έναν γιατρό. Ή ακόμη και να σας φέρουν ένα ζεστό πρωινό απευθείας στο δωμάτιό σας.

Μπορούν να σας στείλουν σε άλλο ξενοδοχείο χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Τα ξενοδοχεία συχνά ασκούν υπεράριθμες κρατήσεις: επιτρέπουν στους ανθρώπους να κάνουν κράτηση περισσότερων δωματίων από ό, τι είναι διαθέσιμα ως εγγύηση ότι όλα τα δωμάτια θα καταληφθούν (εάν κάποιος ακυρώσει μια κράτηση) Εάν σας ζητηθεί να μετακομίσετε σε άλλο ξενοδοχείο, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε δωμάτιο ανώτερης κατηγορίας ή πρόσθετες υπηρεσίες. Για παράδειγμα, μια δωρεάν ξενάγηση.

Το δωμάτιο δεν είναι πάντα απόλυτα καθαρό.

Σίγουρα δεν είστε ο πρώτος επισκέπτης που έμεινε εκεί, οπότε προσέξτε τα πράγματα που χρησιμοποιήθηκαν πριν από εσάς. Διπλώστε και αφαιρέστε την κουβέρτα, χρησιμοποιήστε ποτήρια μιας χρήσης και κρατήστε ένα μπουκάλι νερό στο δωμάτιο. Τα πιάτα συχνά ξεπλένονται απλά στο νεροχύτη κατά τον καθαρισμό.

Τα δωμάτια δεν είναι τα ίδια.

Όταν θέλετε να επιλέξετε ένα δωμάτιο, ο ρεσεψιονίστ μπορεί να κάνει την εξής δήλωση: «Όλα τα δωμάτια είναι το ίδιο.» Ο Jacob Tomsky, ο οποίος έχει εργαστεί στην ξενοδοχειακή επιχείρηση για πολλά χρόνια και έγραψε ένα βιβλίο για τα μυστικά του ξενοδοχείου, λέει: «Τα δωμάτια είναι διαφορετικά: η θέα είναι πιο όμορφη, το μπάνιο είναι καλύτερο ή η τηλεόραση είναι καλύτερη και το γωνιακό δωμάτιο είναι πιο ευρύχωρο. Μη διστάσετε να δώσετε 20 $ στον ρεσεψιονίστ. Θα έχετε ένα καλύτερο δωμάτιο και πολλά διαφορετικά μπόνους: check-out αργά, δωρεάν ταινίες ή δωρεάν μίνι μπαρ.»

Οι ρεσεψιονίστ προτείνουν επιχειρήσεις που τους πληρώνουν.

Μη ζητήσετε από τον διαχειριστή να προτείνει ένα μέρος για πρωινό. Θα σας πουν το μέρος που τους πληρώνει για να τους συστήσουν, ακόμα και αν είναι ακριβό και το φαγητό εκεί είναι άγευστο. Ρωτήστε κάποιον άλλο ή διαβάστε τις κριτικές στο Διαδίκτυο εκ των προτέρων.

Η καταγγελία είναι κερδοφόρα.

Αν υπάρχει περίπτωση, παραπονιούνται. Οι θορυβώδεις γείτονες ή η έλλειψη εξυπηρέτησης μπορεί να σας ωφελήσουν. Τα ξενοδοχεία δε θέλουν να μειώσουν την αξιολόγησή τους λόγω αρνητικών κριτικών, οπότε μπορεί να σας προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες ή εκπτώσεις. Μιλήστε ευγενικά, ρωτήστε ποιος ακριβώς θα λύσει το πρόβλημα και καλέστε τον διαχειριστή με το όνομά του.

Τα μίνι χρηματοκιβώτια δεν είναι ασφαλή.

Ένα μίνι χρηματοκιβώτιο στο δωμάτιο δεν είναι ασφαλισμένο σε περίπτωση κλοπής. Εάν έχετε ιδιαίτερα πολύτιμα πράγματα, ζητήστε από τον ρεσεψιονίστ να τα βάλει στη θυρίδα ασφαλείας του ξενοδοχείου και να σας δώσει μια απόδειξη. Αυτή η θυρίδα ασφαλείας είναι συνήθως ασφαλισμένη και ο αριθμός των υπαλλήλων που έχουν πρόσβαση σε αυτή είναι πολύ μικρότερος από ότι το δωμάτιό σας.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις