Μια νέα εποχή ξεκινά για το Instagram, το οποίο αποφάσισε να βάλει τέλος στο swipe up από τις 30 Αυγούστου. Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link σε story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο αυτοκόλλητο.
Μάλιστα, η αλλαγή δε είναι μόνο στον τρόπο που θα επιλέγει κάποιος να πατήσει στο link, αλλά στο γεγονός πως αυτό το αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς. Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe. Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe up link.