Η είδηση του θανάτου σε τροχαίο του 34χρονου τράπερ Mad Clip στην παραλιακή, τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου προκάλεσε θλίψη στον χώρο της ελληνικής μουσικής, αλλά και στους χιλιάδες θαυμαστές του. Θυμίζουμε πως ο Mad Clip έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και προσέκρουσε σε κολώνα στη Λεωφόρο Αθήνας και Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη Αττικής. Λίγες ώρες πριν παρευρισκόταν στον γάμο της φίλης του και PR Manager της δισκογραφικής εταιρείας στην οποία ανήκε Λίας Παπαδοπούλου με τον σκηνοθέτη και φωτογράφο Γιώργο Μπενιουδάκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, φίλοι, οι συνεργάτες και οι θαυμαστές του Πήτερ Αναστασόπουλου, όπως ήταν το πραγματικό όνομά του, p θα του πουν το τελευταίο «αντίο» το μεσημέρι της Δευτέρας. Συγκεκριμένα, η κηδεία του Mad Clip θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, στις 16.00 το μεσημέρι στο Κοιμητήριο του Παλαιού Φαλήρου. Στο σημείο του δυστυχήματος, καθημερινά καταφτάνουν πολλοί νέοι άνθρωποι, θαυμαστές, φίλοι και συγγενείς του Mad Clip για να αφήσουν λίγα λουλούδια και ένα κερί στη μνήμη του.
Οι Αρχές εξετάζουν τις συνθήκες του δυστυχήματος
Οι συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στον γνωστό τράπερ Mad Clip εξακολουθούν να βρίσκονται υπό διερεύνηση. Ο οδηγός του λευκού αυτοκινήτου, τον οποίο αναζητούσαν οι Αρχές και τελικά εμφανίστηκε, ισχυρίστηκε ότι δεν έκαναν κόντρες και ότι ο ίδιος είχε συνοδηγό την κοπέλα του. Όπως είπε, ήταν μαζί με τον Mad Clip στο φανάρι, όταν άναψε πράσινο ξεκίνησαν αναπτύσσοντας ταχύτητα αλλά κάπου εκεί χωρίστηκαν οι δρόμοι τους.
Απότομα φρενάρισμα
Αυτό που ερευνάται σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ είναι οι ροδιές. Βρέθηκαν δηλαδή κάποια σημεία στον δρόμο που δείχνουν ότι το αυτοκίνητο του τράπερ φρέναρε απότομα. Ψάχνουν να βρουν τι είναι εκείνο που τον έκανε να φρενάρει ξαφνικά και να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του με αποτέλεσμα τη μοιραία πρόσκρουση. Στο μεταξύ αναμένονται τα αποτελέσματα των ιατροδικαστικών εξετάσεων που ίσως ρίξουν φως στα αίτια που τον οδήγησαν να φρενάρει απότομα, καθώς θα μπορούσε για παράδειγμα να οφείλεται σε αδιαθεσία. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, το ερώτημα που κυριαρχεί είναι αν το δυστύχημα οφείλεται στην υψηλή ταχύτητα που κινείτο το αυτοκίνητο του τράπερ, ή αν υπήρξε και κάποιο άλλο γεγονός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
Μια πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν», το σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του. Με δεδομένο ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές.
«Είμαι γκαζάκιας»
Ο Mad Clip είχε δηλώσει ότι είναι λάτρης της ταχύτητας, ενώ η Αστυνομία του είχε βεβαιώσει τον τελευταίο χρόνο δύο παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Ο ίδιος εξάλλου δήλωνε κοντράκιας και γκαζάκιας, σε ανάρτησή του σχετικά με την σύλληψή του μετά από κινηματογραφική καταδίωξη, στα μέσα Φεβρουαρίου. Τότε άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του έκαναν σήμα να σταματήσει για έλεγχο, αυτός δεν υπάκουσε και ακολούθησε καταδίωξη.
«Καταδίωξη έγινε. Είμαι κοντράκιας. […] Είμαι γκαζάκιας… Μου αρέσει η μ@λ@κια, τι να κάνω. Εννοείται ξέφυγα από το περιπολικό, μπήκα στην Εθνική συνέχισα να τρέχω και στην πρώτη έξοδο του Ταύρου, βγαίνω και τυχαίνει να μου την πέφτει η ομάδα «Δίας», είχε πει σε βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram ο Mad Clip.