Δήμος Αθηναίων: «Η ψηφιακή στρατηγική-μετάβαση του Δήμου της Αθήνας γίνεται πράξη από τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη».
Για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων η οποία δίνει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για τη ρύθμιση κάθε είδους οφειλής μέχρι και εκατό δόσεις, υπολογίζοντας το σύνολο της οφειλής και τον μέγιστο αριθμό δόσεων, μίλησε ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Μετάβασης και Παιδείας του Δήμου Αθηναίων κ. Νικόλαος Βαφειάδης στον Αθήνα 9.84 και στην Κατερίνα Παπαβασιλείου.
Όπως είπε, έχοντας επίγνωση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν χιλιάδες συμπολίτες μας οι οποίοι βρέθηκαν με μια μικρή ή μεγαλύτερη οφειλή εξαιτίας και της πανδημίας, τους δίνεται τη δυνατότητα να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους, με μια διαδικασία σύντομη, απλή και χωρίς την παραμικρή ταλαιπωρία και η οποία αφορά από τα δημοτικά τέλη μέχρι και τις κλήσεις για παράνομη στάθμευση αλλά και πολλές ακόμη οφειλές.
Ψηφιακή μετάβαση
«Η ψηφιακή στρατηγική-μετάβαση του Δήμου της Αθήνας γίνεται πράξη από τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη. Κάνουμε τη ζωή των πολιτών πιο εύκολη με ένα κλικ. Δημιουργήσαμε ήδη 102 εφαρμογές όπου ο πολίτης μπαίνοντας στην πλατφόρμα https://eservices.cityofathens.gr, επιλέγει την ψηφιακή υπηρεσία ”Αίτηση για ρύθμιση οφειλών” και με τους κωδικούς Taxisnet που διαθέτει και ανεβάζει τα απαραίτητα δικαιολογητικά βάσει των υποδείξεων της πλατφόρμας».
Όπως εξήγησε, οι υπηρεσίες του Δήμου, θα διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση και θα ενημερώνουν τον αιτούντα αναλυτικά, για το συνολικό ποσό της οφειλής (τέλη, πρόστιμα, προσαυξήσεις), καθώς και για τον μέγιστο αριθμό δόσεων με τις οποίες μπορεί να ρυθμιστεί η οφειλή. Μάλιστα, ανέφερε ότι ήδη, τη συγκεκριμένη εφαρμογή έχουν χρησιμοποιήσει 110.000 πολίτες ενώ εξυπηρετήθηκαν 97.000.