Αναφορικά με τις κατοικίες που έχουν υποστεί ζημιές λόγω των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν την Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021 σας ενημερώνουμε ότι:
- Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να αποστείλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο info@marathon.gr ή να τις καταθέσουν στο πρωτόκολλο του Δήμου Μαραθώνος.
- Στις αιτήσεις θα αναγράφουν:
α) Τα προσωπικά τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο, αριθμός τηλεφώνου κινητού και σταθερού, διεύθυνση κατοικίας)
β) Τις ζημιές που έχει υποστεί η κατοικία, η αποθήκη, ο αύλειος χώρος κ.α.
Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τα στοιχεία του προσώπου στου οποίου το όνομα είναι το συμβόλαιο ιδιοκτησίας (ιδιοκτήτη). Στη συνέχεια θα διαβιβαστούν στην αρμόδια υπηρεσία (ΓΔΑΕΦΚ) η οποία θα στείλει συνεργείο για επιτόπια αυτοψία με σκοπό την άμεση αποκατάσταση. Για το λόγο αυτό μέχρι την ημέρα της αυτοψίας δεν πρέπει να μετακινήσετε ή να πετάξετε οτιδήποτε.